Vores ophold var rigtig godt. Værelset var skønt, middag og morgenmad i bistroen super lækkert og omgivelserne dejlige.

Vores næste ophold er allerede booket, da det til fulde indfriede vores forventninger.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, runer2015
Anmeldt d. 26. juni 2020

Man betaler prisen,men en uovertruffen kulinarisk oplevelse i dejlige omgivelser samt fantastisk service. Sørg for at afsætte tid til en tur rundt på slottet samt ikke mindst urtehave-og parkvandring.Vejrhøj er også et must.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, GNM38
Anmeldt d. 17. februar 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket et valentinesophold på Dragsholm slot og det var meget tilfredsstillende.
Fin modtagelse i receptionen og vi fik heldigvis et værelse på slottet og ikke i den længe, som ligger lidt fra selve slottet.
Værelse var fint og smukt indrettet og sengen god. Der stod en flaske champagne klar til os. Vi gik en tur i området, som selv på en lidt trist februars dag er smukt.
Valentines menuen var delikat med mange små retter og med lokale råvarer. Vi valgte ikke den tilhørende vinmenu, men fik god hjælp af vores tjener til at vælge vin.
Morgenmad var og lækker med lokale og hjemmelavede produkter. Alle ansatte var meget søde og servicemindede.

Dato for ophold: februar 2020
1  Tak, Kosmos1963
Anmeldt d. 4. februar 2020 fra mobile enheder

Flot gammelt slot, rigtig sød betjening bl.a. med opredning af værelse imens vi spiste middag. Flot værelse på slottet men sjovt at der ikke var noget fjernsyn på selve værelset
Fin lille håndskrevet kort på værelset ved ankomst

Dato for ophold: januar 2020
Tak, MajaLaungaard
Anmeldt d. 2. februar 2020

Som at få lov til at bo på et museum(på den gode måde)
Originale gamle og lidt utætte vinduer, kringlede og skæve trapper og gange.
Meget lydt på værelserne. Mange flotte og spændende stuerog sale man kan gå rundt i eller sidde i.
Hyggelig rundtur med guide. Fik godt indblik i husets og områdets historie.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Michael D