Anmeldt d. 17. februar 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket et valentinesophold på Dragsholm slot og det var meget tilfredsstillende.
Fin modtagelse i receptionen og vi fik heldigvis et værelse på slottet og ikke i den længe, som ligger lidt fra selve slottet.
Værelse var fint og smukt indrettet og sengen god. Der stod en flaske champagne klar til os. Vi gik en tur i området, som selv på en lidt trist februars dag er smukt.
Valentines menuen var delikat med mange små retter og med lokale råvarer. Vi valgte ikke den tilhørende vinmenu, men fik god hjælp af vores tjener til at vælge vin.
Morgenmad var og lækker med lokale og hjemmelavede produkter. Alle ansatte var meget søde og servicemindede.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Kosmos1963
Anmeldt d. 4. februar 2020 fra mobile enheder

Flot gammelt slot, rigtig sød betjening bl.a. med opredning af værelse imens vi spiste middag. Flot værelse på slottet men sjovt at der ikke var noget fjernsyn på selve værelset
Fin lille håndskrevet kort på værelset ved ankomst

Dato for ophold: januar 2020
Tak, MajaLaungaard
Anmeldt d. 2. februar 2020

Som at få lov til at bo på et museum(på den gode måde)
Originale gamle og lidt utætte vinduer, kringlede og skæve trapper og gange.
Meget lydt på værelserne. Mange flotte og spændende stuerog sale man kan gå rundt i eller sidde i.
Hyggelig rundtur med guide. Fik godt indblik i husets og områdets historie.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Michael D
Anmeldt d. 25. november 2019

Vi havde sammen med et vennepar booket en pakke løsning med overnatning, gourmet middag og morgenmad.
Inden ankomst læste jeg selvfølgelig omkring stedet og om hvor mange priser de har vundet eksempelvis som bedste værtsskab. Forventningerne var derfor store (også pga. prisen).
MEN desværre var der intet der levede op til forventningerne. Det var lige fra ankomst og deres modtagelse af os som manglede finesse og følelsen af at være velkommen var der ikke rigtig. Værelserne blev vi også meget skuffet over, manglede det lidt ekstra lækkerhed ved at være luksus ophold, F.eks skulle vores toilettaske stå på gulvet da der ikke var nogen steder ellers at stille dem.
Fik at vide at vi kunne få gratis kaffe i Bistroen, men det havde de ikke lige fået fortalt deres ansatte og igen der manglede værtsskab.
Havde bestilt den store gourmet middag med vin menu. Her blev vi taget rigtig godt imod af nogle dygtige tjenere. MEN, generelt var vi skuffet over både maden og vinen. Maden for eksperimerende og ikke velsmagende nok. Flere retter brød vi os overhovedet ikke om og spiste dem ikke (og vi er ikke kræsne). “Hovedretten” var krikand og skovdue med blodsauce. Uspiselig efter min mening, kun 2 af os kunne spise retten. Vinmenuen virkede mere som om den skulle være anderledes end velsmagende for flere af vinene var udrikkelige og kun nogle få hvor vi tænkte den her er dejlig.
Morgenmaden var dejlig.
Alt i alt sidder vi bagefter med en skuffet oplevelse og det bliver desværre ikke noget vi anbefaler til andre. Prisen er al for høj i forhold til hvad vi fik.
Betalte 4.200 pr. mand og var der i alt i 20 timer.

Dato for ophold: november 2019
Tak, 916mariannet
Anmeldt d. 10. september 2019 fra mobile enheder

Bestilte ophold med gourmet middag incl. Vinmenu.

Mht. Prisen ville det have været noget billigere at bestille værelset og middagen hver for sig. Dog fik vi en danskvand og lidt nødder på værelset, men til en merpris på over 1000 kr. Vi fik et ganske almindeligt værelse.

Bestilte en gin-tonic før maden i baren. Det var en fejl, da vi så droppede et glas champagne, da vi kom til restauranten.

Vinmenuen indkluderer åbenbart ikke noget til de første smagsretter før forretten. Istedet måtte vi nøjes med postevand, dog til en pris af 55 kr. Pr. Person.

Vinmenu indeholdt vin fra lokale marker, hvilket mere var morsomt end velsmagende, dog også rødvin fra Frankrig. Den var glimrende, selvom vinbonden åbenbart valgte vindruerne ud et tilfældigheds princip. Det blev fremlagt som en fordel, hvilket er lidt svært at få øje på. Den økologiske hvidvin var nærmest udrikkelig.

Overordnet set var maden godkendt. Ialt ca. 16 retter. Smagsretterne var gode, dog kunne der godt være bare en smule mere størrelse i smagsretterne.

Morgenmaden var en skuffelse.

Alt i alt en smagsoplevelse som var udmærket, men det ville være bedre at bestille vinen særskilt. Prisen i overkanten i forhold til oplevelsen.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Reffeldt