TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 10. september 2019 fra mobile enheder

Bestilte ophold med gourmet middag incl. Vinmenu.

Mht. Prisen ville det have været noget billigere at bestille værelset og middagen hver for sig. Dog fik vi en danskvand og lidt nødder på værelset, men til en merpris på over 1000 kr. Vi fik et ganske almindeligt værelse.

Bestilte en gin-tonic før maden i baren. Det var en fejl, da vi så droppede et glas champagne, da vi kom til restauranten.

Vinmenuen indkluderer åbenbart ikke noget til de første smagsretter før forretten. Istedet måtte vi nøjes med postevand, dog til en pris af 55 kr. Pr. Person.

Vinmenu indeholdt vin fra lokale marker, hvilket mere var morsomt end velsmagende, dog også rødvin fra Frankrig. Den var glimrende, selvom vinbonden åbenbart valgte vindruerne ud et tilfældigheds princip. Det blev fremlagt som en fordel, hvilket er lidt svært at få øje på. Den økologiske hvidvin var nærmest udrikkelig.

Overordnet set var maden godkendt. Ialt ca. 16 retter. Smagsretterne var gode, dog kunne der godt være bare en smule mere størrelse i smagsretterne.

Morgenmaden var en skuffelse.

Alt i alt en smagsoplevelse som var udmærket, men det ville være bedre at bestille vinen særskilt. Prisen i overkanten i forhold til oplevelsen.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Reffeldt
Anmeldt d. 18. august 2019

Det er en smuk bygning! - hvorfor man har valgt at indrette bistroen i "New York bistro stil", så man ikke mærker at man sidder på et slot, må guderne vide, men det er jo heller ikke vigtigt for oplevelsen. Personalet er professionelt og venligt. Vi gik først en snack - forskellige sjove påfund, men intet der smagsmæssigt var imponerende. Middagen bestod af tatar, kulmule og dessert. Tatar, der jo ikke er voldsomt i smagen, var rørt sammen med urter og bær. Svært at fornemme at der var tale om tatar. Fisken var voldsomt salt, men køkkenet forsikrede os om, at den smagte som den skulle! Deserten var ok, men stadig ikke en oplevelse. Noget skuffet, da vi havde forventet en oplevelse væsentligt over gemmensnittet, men det fik vi bestemt ikke.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Janniebyg
Anmeldt d. 30. juli 2019

Vores ophold på Dragsholm Slot var en virkelig god oplevelse. Vi kan varmt anbefale det til andre. Vi spiste i "Spisehuset" / "Bistroen" på slottet, og fik serveret et virkelig delikat aftens- og morgenmåltid, med tilhørende velsmagende drikkevarer. Servicen kunne ikke have været bedre. Vi fik desuden en rundvisning, og lærte historien omkring både slottet og Odsherred at kende. Værelset var helt tilpas, og indrettet i stil passende til slottet.

Tak, MHCPHDK
Anmeldt d. 22. juli 2019

Spise i Bitroen - super hyggeligt - lækkert mad - und dig selv at bruge lidt penge her....det er det hele værd. Brug også noget tid på at gå en tur rundt om slottet, i haven og i urtehaven. Sid og nyd udsigten - det er så smukt i det sydlige Odsherred ved Hørve

Tak, Betina L
Anmeldt d. 17. juli 2019

Havde bestilt eget festlokale, 5 retters festmenu og værelser til overnatning i forbindelse med afholdelse af min 60 års fødselsdag fredag den 5. juli. Vi fik en god betjening og maden var udmærket, dog uden at nå gourmet niveau. Efter maden fik vi kaffen serveret i et tilstødende lokale, hvor vi kunne sidde og snakke i fred og ro. Desværre var der også en fest i lokalet under vores, hvor der blev spillet meget højt musik. Aftenen sluttede af med natmad, de berømte slotspølser som vi havde fået anbefalet af Dragsholm Slot. Vores forventning til pølserne var meget store, men vi ente desværre med at blive meget skuffet. Pølserne har en meget speciel smag og konsistens, ingen af os 10 gæster kunne spise dem. Vi prøvede at gøre opmærksom på dette, desværre uden reaktion. Næste morgen ved ud-checking prøvede vi igen at gøre opmærksom på dette, desværre igen uden reaktion. Jeg har efterfølgende sendt en mail til Dragsholm Slot med en bemærkning om at de bør gøre opmærksom på at slotspølserne er meget specielle. Jeg har desværre ikke modtaget noget svar, hvilket er medvirkende årsag til den lidt negative bedømmelse

Tak, gravengaard2017