Anmeldt d. 30. juli 2019

Vores ophold på Dragsholm Slot var en virkelig god oplevelse. Vi kan varmt anbefale det til andre. Vi spiste i "Spisehuset" / "Bistroen" på slottet, og fik serveret et virkelig delikat aftens- og morgenmåltid, med tilhørende velsmagende drikkevarer. Servicen kunne ikke have været bedre. Vi fik desuden en rundvisning, og lærte historien omkring både slottet og Odsherred at kende. Værelset var helt tilpas, og indrettet i stil passende til slottet.

Tak, MHCPHDK
Anmeldt d. 22. juli 2019

Spise i Bitroen - super hyggeligt - lækkert mad - und dig selv at bruge lidt penge her....det er det hele værd. Brug også noget tid på at gå en tur rundt om slottet, i haven og i urtehaven. Sid og nyd udsigten - det er så smukt i det sydlige Odsherred ved Hørve

Tak, Betina L
Anmeldt d. 17. juli 2019

Havde bestilt eget festlokale, 5 retters festmenu og værelser til overnatning i forbindelse med afholdelse af min 60 års fødselsdag fredag den 5. juli. Vi fik en god betjening og maden var udmærket, dog uden at nå gourmet niveau. Efter maden fik vi kaffen serveret i et tilstødende lokale, hvor vi kunne sidde og snakke i fred og ro. Desværre var der også en fest i lokalet under vores, hvor der blev spillet meget højt musik. Aftenen sluttede af med natmad, de berømte slotspølser som vi havde fået anbefalet af Dragsholm Slot. Vores forventning til pølserne var meget store, men vi ente desværre med at blive meget skuffet. Pølserne har en meget speciel smag og konsistens, ingen af os 10 gæster kunne spise dem. Vi prøvede at gøre opmærksom på dette, desværre uden reaktion. Næste morgen ved ud-checking prøvede vi igen at gøre opmærksom på dette, desværre igen uden reaktion. Jeg har efterfølgende sendt en mail til Dragsholm Slot med en bemærkning om at de bør gøre opmærksom på at slotspølserne er meget specielle. Jeg har desværre ikke modtaget noget svar, hvilket er medvirkende årsag til den lidt negative bedømmelse

Tak, gravengaard2017
Anmeldt d. 14. juli 2019

Dragsholm Slot ligger i flotte omgivelser og værelserne i "staldene" er forholdsvis store med en lille kakkelovn og egen terrasse, hvor man kan nyde natur og fuglesang, hvis vejret er til det. Slottets Bistro er er jævn og betjeningen forholdsvis afslappet. Til gengæld er stedets gourmetrestaurant virkelig i højklasse og kan varmt anbefales! Dragsholm Slots morgenmad er anrettet i fint afstemte portioner og med mulighed for mere, hvis appetitten er til det.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, MetteBjerrum
Anmeldt d. 12. juni 2019

Man kan ikke sige andet end Dragsholm Slot ligger smukt og gemmer på en spændende historie. Man bør derfor bruge lidt tid på at gå tur i området - og benytte den rundvisning der er til slottet. Sidstnævnte var spændende og engageret.
Generelt er service i top, smilende, glad og kompetent. Med den berømte undtagelse. Denne var ved udtjekning hvor det viste sig at vores regning var et par tusinde for højt. Vores bemærkninger omkring dette blev ikke lige godtaget eller mødt i en positiv ånd. Vi plejer ikke at brokke os over regningen, som her er ganske betydelig da det var et gourmet ophold. Vi betaler med glæde og ved hvad vi går ind til. Vi sagde at de måtte kigge på regningen til rundvisningen var forbi. Derefter blev vi så mødt af en anderledes behagelig og sympatisk yngre dame som beklagede. Det viste sig man havde bogført en anden gæst restuarant regning på os i stedet.
Andet setback er når man bestiller et gourmet ophold forventes måske lidt bedre indkvatering. Vi blev indlogeret i annekset, hvor værelset var fint og dejligt indrettet. Sengen var fantastisk. Desværre er der meget støj fra de andre værelser og badeværelset sejler nemt når man tager bad. Her havde vi nok forventet noget bedre i forhold til standarden.
Det der betyder at der kan fås 4 stjerner og ikke 3 - er maden. Vi kom for at opleve gourmet middagen og denne skuffede ikke og var både spændende og nyskabende. Den er turen værd og kan varmt anbefales. Det samme kan nyfortolkningen af morgenmaden som også var fantastisk.
Det kan dog måske anbefales at springe overnatningen over og bede om at se regningen inden man bedes om at betale.

Værelsestip: bed om at bo på slottet
Dato for ophold: juni 2019
Tak, TorbenS_12