67carsten
Frederiksværk, Danmark

tilfreds ophold

Anmeldelse af Kongegaarden
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 21. jan. 2016
vi var der i september 2015,maden var hverdagsagtigt men ok, værelset var sparsomt men ok til os morgenmad var fin der manglede ikke noget det er lidt sent at spise kl 19 betjeningen var fin opholdstuen var fin.og vi har købt et nyt ophold til som vi glæder os til kirsten og carsten
Dato for ophold: september 2015
Værelsestip: værelserner på første sal syntes vi er bedre
3,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
    1.087 kr.
    1.097 kr.
23.1 km fra Kongegaarden
Vis flere hoteller i Korsør
Anmeldt d. 8. december 2015

Lidt utraditionelt med en lade bygget om til hotel og kursus
Værelserne er store 21 m2 og helt nye og noget spartanske
Stuehuset, som nok er kongegården, er ved at blive indrettet
med respekt for dets alder, spændende.
Var der i december til juletræssalg og fritgående høns
Vores ophold var en deal, med udmærket mad og service.
Mimi og Frank

Dato for ophold: december 2015
1  Tak, Frank A
Anmeldt d. 2. oktober 2015

Vi var der for en uge siden, og blev mødt af en venlig person og fik nøglen til ok værelse. Maden første dag var ok, men anden dag råber man ikke hurra for, det er lidt synd de ikke gør sig umage med maden, den sætter prikken over det hele.

1  Tak, 317tiger123
Anmeldt d. 16. september 2015

en forfærdelig oplevelse uden lige,man bliver mødt af en 20-22 årig forpagter der starter med at fortælle om hvordan han har råd til at ansætte en kok og en tjener, men mener at det jo ik er lige så hyggeligt for ham !!!

maden er genopvarmede (microovn) færdigprodukter som ærligt talt næsten ikke egnet som menneskelig føde og lavet af forpagterens mor og lillesøster uden uddannelse og næringsbrev

der er absolut ingen service både før og efter maden er du til besvær hvis du ønsker noget fra deres ellers fuldt ud fyldte bar

DETTE ER EN ADVARSEL!!!!!!!!!!

8  Tak, theishelles
Anmeldt d. 14. september 2015

Værelset var okay, hvis man er ligeglad med shampoo, badeforhæng, bademåtte og sæbe i brusekabinen eller et fjernsyn, der ikke virker. Men personalet gemmer sig i køkkenet, hvor man som uvedkommende jo ikke må gå ind. Der står man så og skal banke på, hvis man vil have en kop eftermiddagskaffe eller en drink før maden. De kommer slet ikke ud og spørger, om der er noget, man ønsker på noget tidspunkt. Når maden serveres kl. 19, er den lunken (og vi var 19, så det er måske grunden), men den er tydeligvis ikke lavet på stedet. Tyk, brun sovs, som kan stå selv. Eller dagen efter: tre små kolde kyllingeinderlår på en bund af knasende (læs: sandet) salat med kartofler og bearnaise. De burde ansætte mere uddannet personale, som ved, hvad hoteldrift går ud på. Hvis man bor i stuen, skal man betale terrassetillæg på 100 kr. Hvorfor?

3  Tak, Karl W
Anmeldt d. 1. september 2015

Min kæreste og jeg havde fået et ophold i gave, og jeg havde slet ikke lyst til at tage afsted efter alle de dårlige anmeldelser jeg havde læst om stedet.

Men - vi kørte dertil, og fik nøglerne til et stort men kedeligt værelse. Der mangler låger på skabene, der er intet tv, og eneste inventar på badeværelset er en brusekabine uden forhæng, et toilet og en håndvask. Dog rykkede vi rundt på sengene, så vi faktisk fik kig til stjernerne gennem et ovenlys vindue. Middagen skulle være kl. 19, så vi satte os derned og hyggede med en drink før maden. Taget i betragtning af, at de tager 69 kr. for en drink, var det lidt sølle kun at tilsætte 2 cl spiritus. Til maden havde de til gengæld en glimrende italiensk vin til 198 kr. Maden var decideret kedelig, og jeg håber ikke at det er en kok, der vil lægge navn til det. Forret var en rejecocktail med mere dressing end rejer, og hovedretten 4 strimler kyllingeinderfilet, som havde været stegt for mange timer siden, og som nu var meget tørre. De lå på et bjerg salat, og tilbehører var én kartoffel med en sauce de kaldte bearnaisesauce, men som ikke smagte af bearnaise. Den var dog glimrende ift at få det tørre kød ned. Desserten var en køleskabskold klæg chokoladekage, der smagte af marcipan. Til slut var der en Irish Coffee med - igen kun med 2 cl spiritus, men den smagte godt. Morgenmaden næste morgen var helt okay, selvom jeg savnede noget frugt og grønt. Hovedretten næste dag var lidt tør svinemørbrad, igen med salat med 3 løgringe ovenpå, 4 kartofler og en okay champignon sauce. Desserten var 2 kugler is.

Servicen på stedet er god, og det er meget venligt personale og en meget travl ejer. Dette her har potentiale til at blive noget godt, men det dur ikke, at en deal sælges i så misvisende en beskrivelse som dette her. Udover det, kunne de seriøst have brug for at få hjælp til at lave mad ordentligt - for det er her de værste kiks sker. Jeg ville ikke selv tage derned en anden gang som forholdene er nu - men de gør deres bedste, og til prisen kan det nok ikke gøres bedre.

Dato for ophold: august 2015
1  Tak, Snimser