“Lækker burger, sprød bacon uden ekstra betaling, virker som gode råvarer og venlig betjening. Pænt og rent :-)”
Anmeldelse af Den Gyldne Ko

Den Gyldne Ko
Prisklasse: 8 kr. - 139 kr.
Anmeldt 16. februar 2022 fra mobile enheder

Hurtig servering, god kvalitet
Vil du have ekstra bacon? Ja tak 😀 og det kostede ikke ekstra. Tak for det 👍🏼 Gode råvarer, pænt og rent. og det kostede ikke ekstra 👍🏼
Kommer snart igen

Dato for besøg: januar 2022
1  Tak, Jørgen F

Anmeldt 19. august 2020 fra mobile enheder

Lavkulturelt men HELT genialt!
Ægte cafeteriamad lavet helt efter bogen - mulighed for en plads i solen til ren nydelse og refleksion over livets gaver 🤪

2  Tak, mortens835
Anmeldt 24. september 2019 fra mobile enheder

Jeg har fået anbefalet af nogen venner jeg kender fordi jeg skulle til Odense.
Ventede var 10-15 min

Jeg valgte “bearnaise burger” god våd til dem som elsker bearnaise valgte ikke menu men den kostede 79kr.

Jeg smagte dog min vens pomfritter var sku lidt skuffet de havde fået for længe.

Men ellers et fint sted
Vil anbefale det.

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, andreasnolsen
Anmeldt 29. juli 2019 fra mobile enheder

På vej til Jylland. Fik herregårdsbøf og et stjerneskud. Store portioner. Flot og indbydende. Fornuftig mad til absolut fornuftige priser. Sød og venlig betjening.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Inge A
Anmeldt 5. juli 2019

Vi har været her mange gange, da stedet ligger, hvor det er naturligt at holde en lille pause. Min kone elsker bearnaiseburgeren, men jeg hælder mere til wienerschnitzlen. Nogle gange tager vi begge et stjerneskud, og vi er aldrig blevet skuffede over maden. Sidste gang var vi 4 voksne, og vi valgte 2 stjerneskud og 2 wienerschnitzler og servicen var helt i top. Kan varmt anbefales. Virkelig søde og hurtige personaler.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Kenneth B

Rejsende, der kiggede på Den Gyldne Ko, kiggede også på

Har du været i Den Gyldne Ko? Fortæl om dine oplevelser!