“Fantastisk”
Anmeldelse af Havfruen

Havfruen
Køkkener: Dansk
Anmeldt 23. februar 2024

De laver verdens bedste pizzaer
Mig og min bestiller kun fra,havfruen
De er imødekomme altid smilende jeg kommer der gerne igen
Et spørgsmål til Hassan har i lukket i morgen hilsen Eva Agnete Drejer

Dato for besøg: februar 2024
Tak, Eva D

Anmeldt 27. oktober 2023 fra mobile enheder

Deres gourmet burgere er virkelig gode. - især Snøvsen. Rigtig gode friske salater, bollerne bløde, det hele er godt. Deres krydderfritter smager rigtig godt.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, 288heidig
Anmeldt 29. juli 2022

Aldrig har jeg bestilt en bedre halv kylling! Lækre pomfritter, salat og remoulade. Alt var som det skulle. Lækkert. Hurtig levering med et venligt smil. Dejligt med den fornuftige pose af papir i stedet for plast

Dato for besøg: juli 2022
Tak, jarkkojohans
Anmeldt 3. august 2018 fra mobile enheder

Vi fik to signatur gourmet burgere. En med oksekød og en med kylling, dertil pommesfrites og chilimayonnaise..
Superfriske råvarer, velsmagende og helt perfekte burgere. De bedste i byen.
Pommesfrites var gode, ikke de slaskede og fedtede Pommesfrites man ellers går andre steder.
Kan kun anbefales..

Dato for besøg: august 2018
Tak, 288heidig
Anmeldt 20. juli 2018 fra mobile enheder

Bestilte kylling med pommesfrites og kæresten bestilte en deeppan med salat og kylling.. vi ender med at jeg fik en kylling der knap nok kan spises, hvor der kun var 20 pommesfrites til og de smagte ikke engang særligt godt, pizzaen hvor der skulle være kylling i, havde de kommet karrykylling i plus kebab, så husk at tjekke jeres mad inden i går dernedfra, for det er nok kun når man skal spise dernede at det er godt..

Dato for besøg: juli 2018
Tak, NajaS22

Rejsende, der kiggede på Havfruen, kiggede også på

Har du været i Havfruen? Fortæl om dine oplevelser!