“Valg af festlokaliter til guldbryllup.”

Comwell Klarskovgaard Restaurant
Anmeldt 6. november 2018 fra mobile enheder

Tak til personalet for vejledning til den planlagte fest. Håber at den bliver vellykket. Der er godt nok masser af tid til den. Men forberedelse er den første betingelse for et vellykket arrangement.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Torben P

Anmeldt 27. oktober 2018

Er opvokset i Korsør, og var der for først gang 26/10 - 19 med arbejdet. stedet ligger flot langt ude i skoven ud mod land og strand og vand. Stedet er bygget i 1970 erne og fremstår flot og velholdt. og meget service mindet personale fra alle. Vi fik mad og alt var i top og der blev fortalt om maden og vine mm. Vi anbefaler jer varmt

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Brian B
Anmeldt 8. oktober 2017 fra mobile enheder

Fik varm frokost sammen med en gruppe på ca 20 personer. Kødet var svært gennemstegt og sejt - tilsyneladende hos flere af gæsterne. Bad om ny tallerken, hvilket tjeneren umiddelbart ikke imødekom. Henvendte mig derefter til en senior ansat i restauranten og fik så en korrekt tilberedt ret - synligt bedre end alle andres. Betjeningen bør være mere agil - også i baren, hvor personale skulle tilkaldes, og hvor priser og kasseapparat viste sig at være en udfordring.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, FrankieAdk
Anmeldt 15. september 2017

Dejligt sted med fantastisk udsigt og eventyrlig buffet. Værelserne er lidt slidte - men betjeningen venlig og kompetent.

Dato for besøg: december 2016
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 12. marts 2017 fra mobile enheder

Flot velkomst på hotellet søde medarbejdere der var meget hjælpsomme hele vejen igennem
Super flot kaffe kage anretning om eftermiddagen
Om aftenen en treretters menu med vin det var super godt alt sammen
Morgenmaden var rigtig god der var alt hvad man kunne tænke sig
Alt i alt en rigtig god oplevelse

Dato for besøg: marts 2017
Tak, jbj1263

Rejsende, der kiggede på Comwell Klarskovgaard Restaurant, kiggede også på

Har du været i Comwell Klarskovgaard Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!