“Ikke noget at skrive hjem om”

Restaurant & Cafe Vandkanten
nr. 15 af 24 Restauranter i Korsør
Anmeldt 24. august 2020 fra mobile enheder

Jeg vil ikke kritisere restauranten, som sådan så var maden efter omstændighederne ok, men heller ikke mere end det. Vi bestilte hvidløgsbrød og fik en lille hvidløgs pizza (efter udseende at dømme). Karry pasta til hovedret var ok, manglede nogen smag, måske lidt mere salt i pastavandet var en ide.

Tak, perh281

Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Dårlig service, gik igen.
Bestilte mad og en øl hos en ung tjener. Jeg sagde jeg sad udenfor og tjeneren sagde han nok skulle finde mig.
Efter 15-20 min spurgte jeg tjeneren hvor min øl blev af, jeg kunne se han kom ud med øl og mad til andre. Nogle var kommet efter mig.
Han spurgte hvad jeg havde bestilt og her røg min tålmodighed. Jeg gik min vej og kommer ikke igen. Ved ikke om der er kommet nye ejere, for der har ellers altid været en ret god og hurtig betjening.

2  Tak, Vejle11
Anmeldt 8. juli 2020 fra mobile enheder

Fiskefilet og pastaret begge ganske udemærket. Den engelske bøf knap så god til pengene.
Mest ældre mennesker og lidt dunkelt indrettet.
Dog god radiokanal og tjeneren var venlig

2  Tak, vibekebr0h
Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

Steder ligger skønt, lige ud til basinkanten i Korsør havn.. men det er vist også det de kan :/
Trængte til en stor bøf og da køkkenet på det hotel jeg overnatter på først åbnede kl 18, kørte jeg ind til havnen og kiggede..
Der var mange mennesker på dette sted, hvilket jo kan være et godt tegn.
Betilte en “planke bøf af mørbrad” faktisk et stykke kød indhegnet i pulver kartoffelmos, druknet i dåse champingions, bløde løg, og bearnaise fra supermarkedet.. i enden to stykker mini broccoli lidt gulerødder og småt grønt fra en frostpose.
Fuldstændig vanvittig opsætning 😂
Spiste kødet af ren sult og lod resten ligge..
tjeneren glemte mit brød, byttede rundt på gæsters retter og glemte ordre så folk forlod stedet uden mad.
Hvis det er det Korsør kan, står det skidt til i havnebyen ved Storebælt.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Kim M
Anmeldt 24. juli 2019 fra mobile enheder

Hvis det er den standard der er i Korsør?
Vi var godt klar over det ikke er sindsyg stil, men bestilte en græsk bøf? Hvad forventer man så? Noget lidt stærkt tzatziki eller lign.?
Fik hakkebøf med bløde løg og bacon!
Min mand fik en pizza som var lavet i pande i ovn, så det er heller ikke pizzaria.
Aj... det var simpelthen for ringe!

Dato for besøg: juli 2019
3  Tak, StineTilda

Rejsende, der kiggede på Restaurant & Cafe Vandkanten, kiggede også på

Har du været i Restaurant & Cafe Vandkanten? Fortæl om dine oplevelser!