“Søndags brunch”
Anmeldelse af Restaurant Sommerlyst

Restaurant Sommerlyst
Beskrivelse: Restaurant Sommerlyst, den gamle Jagtkro i Korsør Lystskov. *Der man går ind, når man går ud* Vi har åbent hele året rundt. Der er altid en god grund til at besøge den smukke Korsør Lystskov, og hvorfor så ikke afslutte en sådan tur med et besøg på Restaurant Sommerlyst, den smukke gamle bygning fra 1866, der er beliggende i dette naturskønne område midt i skoven tæt på Storebælt? For os i Restaurant Sommerlyst er det vigtigt, at give vores gæster, en god og hyggelig oplevelse, når I kommer på besøg, og vi vil gøre alt for, at I føler Jer helt specielt velkomne hos os. Vi har mange selskaber, så det er ikke altid, at der vil være åbent for aftensmad, se vores hjemmeside under månedsmenukalender.
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Udsøgt og super lækkert mad og betjening i meget idylliske omgivelser. Det kan af hele hjertet anbefales. Et på gensyn herfra

Tak, Passenger493558

Anmeldt 17. juni 2021

Min mand og jeg bestilte bøf og oksemedalion, og det var helt så munden løb i vand! Så lækre, møre og saftige. Det kan helt klart anbefales! Vi kunne desværre ikke vente med at spise, så i kan få et billede af en halvt spist bøf ;-)

Dato for besøg: juni 2021
Tak, katrineweiercke
Anmeldt 10. november 2020 fra mobile enheder

De er pisse rare dernede....men først fik vi en halv rå and...og derefter rå kartofler.....men der kommer forhåbentlig styr på det

Dato for besøg: november 2020
Tak, Peter G
Anmeldt 31. oktober 2020 fra mobile enheder

Ringe brunch. Rodet buffet. Dårlig kaffe ikke nogle kaffe valgmuligheder. Aftensmaden er prøvet flere gange og resultatet er under al kritik. Smagløs persillesovs. Udkogte kartofler. Tørt, sejt og sort stegt flæsk. Sørgeligt at lade så ringe en kok servere for folk i så dejlige omgivelser. Et sådant sted fortjener bedre !

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, MLRathsach
Anmeldt 30. august 2020

Vi har flere gange besøgt restaurant sommerlyst men må sige at dette vores sidste besøg , var en øv oplevelse , 10 personer og ingen var tilfredse , som en udtalte , ja jeg fik da noget at spise.
Undertegnedes wienersnitzel var tyk , tør , smagsløs og med en panering som var stegt så hårdt at den knækkede som flæskesvær , de brasede kartofler bestod af perlekartofler som var varmet op , ingen fedstof på dem fra en pande men tørre overflader og de første kedelige kartofler kom på bordet alene 10 minutter før resten , , der blev spurgt om det var brasede kartofler , da menuen siger stegte kartofler og beskeden var at det var brasekartofler , peberroden var smagsløs og saucen imponerede ingen.
Rejecocktail med skal på rejer , nej det duer bare ikke , og at bøfferne varierede i tykkelse og størrelse gav et ret kedeligt indtryk. en af gæsterne havde bedt om en medium , men fik en blodig sag på tallerkenen.
At betjeningen så var som at besøge en pølsevogn kan man se bort fra hvis det andet havde været i orden , men alle var enige om at kaffen den skulle nydes andet sted og sommerlyst har slækket så meget på standarden og kvaliteten at det næppe bliver et genbesøg fra vores side.

1  Tak, Lars G

Rejsende, der kiggede på Restaurant Sommerlyst, kiggede også på

Har du været i Restaurant Sommerlyst? Fortæl om dine oplevelser!