“Lækker og veltilberedt - helt klart godkendt.”
Anmeldelse af Restaurant Madam Bagger

Restaurant Madam Bagger
Prisklasse: 55 kr. - 300 kr.
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 5. juni 2023

Vi fik kammuslinger til forret og dagens fisk var rødtunge med nye kartofler.
Begge retter var lækker og veltilberedt - helt klart godkendt.
Vi kommer nok snart igen til en udendørs frokost.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Dirk A

Anmeldt 26. august 2022 fra mobile enheder

På en smuk sommeraften på terrassen fik vi Gråsten-kyllingebryst
stegt med tomatpesto, hertil sauterede grøntsager og svampecreme. Det smagte fantastisk og kan kun anbefales.
Venligt personale, god betjening og et hyggeligt og roligt sted at spise sin mad. Kommer gerne der igen for at spise.
Ordentlighed, god betjening, fornuftige priser og altid god mad. En klassisk restaurant i Korsør der holder ved.

Dato for besøg: august 2022
1  Tak, Vejle11
Anmeldt 9. juli 2022 fra mobile enheder

Vi valgte månedens menu og det smagte ganske glimrende. Kold blomkålssuppe, kalvemørbrad og rabarber trifili. God service undervejs, vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Outsideren
Anmeldt 4. juli 2022

Afsluttede lørdagens Kunst i Pinsen, med en treretters menu, på stedet her. Vi havde aldrig været her før og var glade for at der var nem og rigelig P, overfor restauranten.
Desuden stor legeplads lige udenfor.
Desværre var der et stort selskab ovenpå, som optog tjenerne meget! Der var nogen ventetid og vores tjener "glemte" vores dessert. Maden var i orden til prisen og vi sad i et hyggeligt lokale. Til forret fik den ene, en desværre meget sej, tartelet m. høns i asparges. Den anden fik kammusling m. nøddesmør. Til hovedret kalvefilet og desserten mar. jordbær m. vanilleparfait. Alt smagte godt, dog var forretterne hvinende salte.

Dato for besøg: juni 2022
3  Tak, Hans L
Anmeldt 11. oktober 2021 fra mobile enheder

Min hustru og jeg var på tur i Korsør og havde fundet denne dejlige restaurant på nettet forinden.
Vi fik en frokosttallerken med fire ting og en smørstegt rødspættefilet. Maden var veltilberedt og smagte dejlig. Betjeningen (Nini) var venlig, men hun burde nok have vidst, hvilke ting, der var på dagens frokosttallerken, synes vi.
Alt i alt får man meget “value for money” og stedet var velbesøgt, selv en mandag til frokost. Kan klart anbefales.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, gregersa2019

Rejsende, der kiggede på Restaurant Madam Bagger, kiggede også på

Har du været i Restaurant Madam Bagger? Fortæl om dine oplevelser!