“Super aftensmad ”

Restaurant Madam Bagger
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi var 5 inde for fejre fødselsdag. Vi fik Peberbøf og kalvemørbrad det var perfekt tilbered og smagte godt. Vi fik forskellige desserter som var flot anrettet og smagte fantastisk. Kan klart anbefales.

Tak, W36LPbriano

Anmeldt 21. juli 2021

Dejlig frokost. Maden smagte virkelig godt og tjeneren var virkelig god vidste hvad han snakkede om. Stor thumbs up til både ham og kokken.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, VictorHedeNielsen
Anmeldt 3. juli 2021

Verdens bedste fiskefilet ( Smørstegt rødspætte filet ) Super super lækker, helt perfekt, så man fik lyst til en mere.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, G2541TFsusannek
Anmeldt 14. juni 2021 fra mobile enheder

SUPER GODT som sædvanlig vi nyder og besøge denne dejlige restaurant...super service af Nini ...Vi glæder os til næste gang..

Dato for besøg: juni 2021
Tak, John Stig H
Anmeldt 17. maj 2021

I lørdags havde vi bestilt bord til fire personer til aftensmad .. og som altid var det en skøn oplevelse!

Vi bestilte alle fire månedens menu, som denne gang bestod af tartelet til forret, lækkert oksekød til hovedret samt pandekage og hjemmelavet kokosis til dessert.
Fælles for alle tre retter var, at det var veltilberedt, flot præsenteret og yderst lækkert.

At vi blev serviceret af søde Bodil og Nikolaj, gjorde bestemt ikke oplevelsen mindre - tværtimod.

Madam Bagger er altid et sikkert valg, hvis du vil have god betjening samt høj kvalitet til en rigtig god pris.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, MetteKr

Rejsende, der kiggede på Restaurant Madam Bagger, kiggede også på

Slagelse, Vestsjælland

Har du været i Restaurant Madam Bagger? Fortæl om dine oplevelser!