ITJylland
Korsør, Danmark

Fine værelser

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 9. aug. 2023fra mobile enheder
Elevationsenge, mege handicapvenlige, god service og fin morgenmad, vi havde dog et toilet der løb som først blev fixet efter vi rejste, ikke langt at gå til stranden hvor der er badebro med omklædningsfaciliteter, rigtig godt naturområde
Dato for ophold: august 2023
Problemer med denne anmeldelse?
Hytte
    890 kr.
22.5 km fra Musholm - Ferie - Sport - Konference
Vis flere hoteller i Korsør
Anmeldt d. 8. juli 2023

Alt er perfekt plads til alle super god service - beliggenheden er pragtfuldt. Maden skøn. Nemt at komme til. Vi vil helt sikkert komme igen og kan anbefale alle at tage en tur til Musholm feriecenter

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Paradise03296891443
Anmeldt d. 18. juli 2022

Meget serviceminded personale både i reception og restaurant.
Receptionen har begrænset åbningstid (9-17), hvilket sætter nogle begrænsninger mht. nøgleudlevering, køb af is, og øvrig receptionsbetjening.

Værelsestip: Stranden har i 2022 mange sten og da badebroen er taget ned, kunne stranden reelt ikke bruges.
Dato for ophold: juli 2022
Tak, 756larsa
Anmeldt d. 28. juni 2022

Min kæreste og jeg havde aldrig været på Musholm, og vi havde høje forventninger inden vi tog derud. Vi glædede os til at fejre Skt. Hans derude med god mad og kærestetid. Vi blev virkelig blæst bagover, for hvor var der skønt! Vejret var godt, faciliteterne var flotte, god udsigt, fantastisk personale som var servicemindede og nede på jorden, musikken "Lyspunkter" spillede denne aften, og det var sange man kendte og virkelig hyggeligt, og samtidig fortalte den ene musiker om Muskelsvindfonden, som Musholm er en del af. Vi skal på Musholm næste år og holde Skt. Hans aften igen, det er er der ingen tvivl om, hverken fra min eller min kærestes side. Heller ikke selvom vi har en pige på vej. Vi vil i høj grad anbefale maden, som var helt fantastisk, vi fik både forret, hovedret og dessert, og vi kunne trille hjem, vi var så mætte. ;-) Det var virkelig mums, og der var ikke en finger at sætte på det. Hovedretten var grillbufet, og kødet blev grillet udendørs, hvor vi også sad og spiste, og der var masser af lækkert tilbehør (I Kan se de vedhæftede billeder). Der var virkelig en skøn og afslappende stemning, og så kan vi godt lide, at der er plads til alle slags mennesker - både med fysiske og mentale handicaps. Vi nød virkelig aftenen i fulde drag, hvor der bare blev taget godt af os. Efter musikken og maden var der bål i gåafstand med sang og med udsigt til solnedgang over Storebæltsbroen. Wauw. Vi havde snakket om, vi skulle have taget en overnatning, men da vi begge skulle møde tidligt næste dag, gjorde vi det ikke. Den overnatning må vi have til gode, for det er ikke sidste gang vi kommer derud, hverken til Skt. Hans, en date, en dag med aktiviteter for lillepigen på sigt eller med et privat festarrangement. Musholm har vores største og varmeste anbefalinger!!

Dato for ophold: juni 2022
Tak, aliehs91
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Elevationsenge, store badeværelser, absolut handicap venligt, lækker morgenmad og så er der ikke langt til en uforstyrret strand. Super service.
Restauranten har en storslået udsigt og der er omklædning ved stranden

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, ITJylland
Anmeldt d. 23. juli 2020

Vi overnattede en enkelt nat, og var i en ustadig sommer heldige med vejret. Vi fik en svømmetur fra den rummelige badebro ved den nærliggende stenstrand, vi kunne sidde udenfor i aftensolen og spise samt ikke mindst nyde den smukke solnedgang.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Gunnar G