“God mad, fantastisk service.”
Anmeldelse af Chilli Pizza

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Chilli Pizza
Få mad leveret
nr. 11 af 24 Restauranter i Korsør
Anmeldt 9. april 2023 fra mobile enheder

Tager sig godt af børnene, et godt sted for familien. Maden er klassisk pizzaria-mad, men kvaliteten fejler ikke noget.

Dato for besøg: april 2023
Tak, Valentin Kold G
Anmeldt 20. marts 2021

Maden er altid god fra chili pizza. Man bliver altid mødt med et smil, og de får maden ud til dig i et hurtigt tempo. Dog kan der være meget lange ventetider på udbringning af mad i travle perioder, især under Corona. Kvaliteten af maden ligger over resten af pizzeriaerne i Korsør, og mængderne er ok.

Alt i alt et godt pizzeria (ikke naivt at kalde det "det bedste pizzeria i Korsør") som jeg i hverfald vil anbefale hvis man bliver sulten en dag :D

Dato for besøg: marts 2021
Tak, r0bi_0q

Rejsende, der kiggede på Chilli Pizza, kiggede også på

Har du været i Chilli Pizza? Fortæl om dine oplevelser!