“Dårlig oplevelse ”

Millennium Pizza & Bøfhus
Få mad leveret
nr. 19 af 24 Restauranter i Korsør
Beskrivelse: Hos os er kunden altid i centrum. Vores udvalg er stort og kvaliteten er upåklagelig. Ring i dag!
Anmeldt 3. marts 2021 fra mobile enheder

Jeg fik en indbagt Pizza
Den smagte og lugtede virkeligt dårligt
Værste jeg har prøvet 😩🤢
Tog også 25 min. at lave min pizza selv om jeg var eneste kunde.

Dato for besøg: marts 2021
Tak, Søren A
Anmeldt 26. november 2018

Vi var der en søndag aften - og der var meget gang i restauranten - mest take away.
Vi bestilte begge to plantebøf (hakkebøf) med kartoffelmos og bearnaise sovs til. Super lækkert mad og vi kunne sagtens få mere sovs hvis vi havde behov.

Dato for besøg: november 2018
Tak, diana_329

Rejsende, der kiggede på Millennium Pizza & Bøfhus, kiggede også på

Har du været i Millennium Pizza & Bøfhus? Fortæl om dine oplevelser!