“Good location”
Anmeldelse af Restaurant Laguna

Restaurant Laguna
nr. 17 af 22 Restauranter i Korsør
Anmeldt 2. juli 2020

Restauranter ligger perfekt, men maden er en skuffelse,
Vi fik en såkaldt æggekage med bl. a.bacon. Den var flad ikke ret meget bacon, og virkede som om, den var opvarmet i en microovn.
Vi fik ogse et stykke smørrebrød med en tør og hård fiskefilet, som ikke var pandestegt, et sted som dette burde det være frisk fisk.
Betjening var fin.

Tak, Anne K

Anmeldt 25. juni 2020 fra mobile enheder

Har ikke været der mange år, selvom vi bor i byen, pga dårlig mad og betjening. Vi kom for at få frokost. Da vi kommer ind, sidder en tjener og gennemgår et arrangement med nogle gæster, hun kigger op, men siger ikke noget. Da vi ikke kan andre tjenere går vi ud på terrassen og finder er bord, i et rimeligt tomt område. Der er en tjener som tager bestilling ved et andet bord. Der kommer flere og flere gæster som sætter sig ved de omkring stående borde. De bliver alle betjent og vi venter stadig på en tjener. Efter 25 min går min mand ind og spørger efter en tjener. Her får han den besked, at bare kunne lade være med at sætte os selv og have ventet på at blive henvist til et bord. Han for dog bestilt to øl og kommer ud. De to øl bliver serveret, men der bliver ikke tilbudt menukort eller på nogen måde spurgt til mad, hvilket var grunden til besøget. Vi beslutter at forlade stedet og finde et andet sted at spise. Da vi inde betaler for øllene, til samme tjener som serverede dem, siger jeg tak for mad, hvortil hun svarer, at vi jo bare kunne have ventet på at blive henvist et bord.
Besøget blev blot endnu en bekræftelse på hvorfor vi aldrig kommer der og at der absolut er hold i de rygter stedet har blandt borgere i byen.
Det er synd og skam, for der er ingen tvivl om, at stedet ligger på den bedste placering i byen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, camilla p
Anmeldt 4. januar 2020

Menuen stod på frokost-buffet med hvide sild, røget laks, hønsesalat, lune deller, hakkebøffer med bløde
Løg, høns i tarteletter, lun leverpostej og fiskefileter.
Der var flere slags tilbehør såsom rødbeder, syltede agurker, æg m.m.
Desserten var ost og kage.
Vi fik noget dejlig mad, og oplevede en fin betjening af de 2 kvindelige tjenere.
Samlet set et skønt sted med en fed beliggenhed, hvor vi sagtens kan forestille os at komme igen.

Tak, dankM9469HH
Anmeldt 4. december 2019 fra mobile enheder

Årlig julefrokost med min mor. Den blev som sidste år - afholdt på Laguna. Hvor vi havde bestilt bord.
I år blev vi mødt af den sødeste tjener som gav os valgfrihed til at sidde ved bord som havde byens bedste udsyn til Storebæltsbroen og lystbådehavnen. Betjening var udsøgt og meget glædelig med smil og dejlig frisk bemærkning på læben. Servering af mad og drikke var perfekt og professionelt udført.
Kvalitet af min bestilling som var stjerneskud, den var pænt anrettet, men de to fisk. De var hhv. for stegt og for lidt dampet. Brødet under dampet fisk, det blev vådt og smattet.
Alt i alt, så er det ikke stjerneskud jeg vælger næste gang, men jeg vil helt sikkert komme igen og bare vælge anden ret.

Dato for besøg: december 2019
Tak, allansteensen
Anmeldt 21. oktober 2019

Udsigten til Storebæltsbroen fra restauranten i Korsør Lystbådehavn er fantastisk, og personalet er meget søde og venlige.

Maden er udmærket men heller ikke mere. Der er tale om gedigen dansk mad, som smager fint, og det er godt. Forventer man omvendt finere spise i lystbådehavnen, vil man nok blive skuffet. Men alt i alt et fint sted der sagtens kan besøges.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, MortenMarthin

Rejsende, der kiggede på Restaurant Laguna, kiggede også på

Har du været i Restaurant Laguna? Fortæl om dine oplevelser!