Lysette K

Personalet var fantastisk

Anmeldelse af Comwell Klarskovgaard
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 2. jun. 2023
Personalet var smilende, og meget løsningsorienteret. Lokationen fantastisk. Vandtryk på bruseren fantastisk. Udsigten fantastisk. Maden okay. Værelset okay. Meget 70'er artigt med et moderne løft. Men småt værelse.
Dato for ophold: juni 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
Hytte
    23.1 km fra Comwell Klarskovgaard
    23.6 km fra Comwell Klarskovgaard
    Vis flere hoteller i Korsør
    Anmeldt d. 19. april 2023 fra mobile enheder

Elendig mad i restauranten.
    Voksne mænd fik efter en lang arbejdsdag serveret rødbedetatar og fed nakkesteg. Så vi gik alle sultne i seng, da der var for langt ind til Korsør by.
    Så spis inden i tager til Comwell Klarskovgaard næste gang. Restauranten kan IKKE anbefales.

Dato for ophold: april 2023
    Tak, Søren L
    Anmeldt d. 9. juli 2022 fra mobile enheder

Virkelig en trist omgang og slet slet ikke i den liga vi normalt betragter comwell som.
    Slidt hotel med værelser der mere minder om vandrehjem end et hotel.
    Utrolig lille værelse hvor det hele er slidt. Bittesmå vinduer.
    Terrasse-møblerne slidte og adskillige gået i stykker.
    Jeg er SÅ ærgelig over at vi brugte vores comwell gavekort her.
    Aldrig har jeg oplevet en hotel-morgenmad så kedelig og fattig. Juice var der ikke mere af - og mere kunne ikke skaffes (der skulle ellers være 2 slags). Af pålæg var der brie og skinke. Ikke engang helt almindelig ost var der.
    Venligt men ikke særligt nærværende personale.

Dato for ophold: juni 2022
    Tak, Søs B
    Anmeldt d. 1. april 2022 fra mobile enheder

Klarskovgaard ligger i hyggelige omgivelser, der er venligt personale og en virkeligt lækker morgenmad! Der var simpelthen alt hvad hjertet begærer!
    Vi var kun forbi til en enkelt overnatning, og det er helt bestemt et sted vi gerne vil tilbage til.

Tak, niclasriis
    Michala Lønskov, Guest Services / Front Office hos Comwell Klarskovgaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. april 2022

Kære niclasriis

Mange tak for din feedback.

Jeg er meget glad for, at i har nydt jeres ophold. Vi vil se frem til at byde jer velkommen tilbage.

Anmeldt d. 23. marts 2022

var på Klarskovgaard igaar aftes - bad om et værelse til min kone der har problemer med hofte og knæ, det kunne der ikke findes en løsning på, og blev anvist et værelse meget langt nede - der var godt beskidt på mellemgangene og vi kunne ikke komme ind på værelsesfløjen, så retur til receptionen - der var ikke noget at gøre, desværre , så vi valgte at droppe bestillingen, tabe beløbet - det er naturligvis til at komme over og kørte hjem i Nordjylland - kan slet ikke anbefales, vi har mange gange været på Comwell, men ikke på dette lave niveau

Tak, 303bjarner

Kære 303bjarner

Mange tak for din feedback.

Jeg må give dig helt ret i, at Klarskovgaard ikke er handicap venlig. Hotellet er placeret på en bakke, hvor værelser ligger langs ned mod vandet. Så der er trapper på enten værelser eller værelsesgange, undtagen 2 som desværre var booket på den pågældende dag. Vi skal blive bedre til at infomere om dette.

Rengøringen skal selvfølgelig være i orden, det vil jeg sige videre til vores Housekeeping afd.

Anmeldt d. 14. marts 2022 fra mobile enheder

Lækkert hotel i skønne omgivelser ved strand og skov. Virkelig god mad både morgen, middag og aften. Var der i forbindelse med kursus, men kunne også finde på at komme der privat. Personale var flinke og hjælpsomme.

Tak, 945henriks

Kære 945henriks

Mange tak for din feedback.

Det glæder mig du har nydt dit ophold. Vi vil se frem til, at kunne dig velkommen igen.