“Super lækkert”
Anmeldelse af YYsushi

YYsushi
Anmeldt 20. december 2022 fra mobile enheder

Rigtig lækker og frisk sushi. Jeg bestilte til familien en happy luksus Meny 2 med 72 stykker sushi. Alt var virkeligt lækkert og helt frisk. Vi bestiller helt sikkert sushi igen fra YY Sushi

Dato for besøg: december 2022
Tak, Tina-Magling

Anmeldt 12. december 2018

Super lækker Sushi der de gange vi har prøvet det altid har været friskt, lækkert anrettet og velsmagende.
Personalet er meget søde og hjælpsomme.
Er absolut værd at prøve.

Dato for besøg: november 2018
2  Tak, Jens Bo H
Anmeldt 4. november 2018 fra mobile enheder

Lækker og super flot sushi - formentlig det bedste i miles omkreds - klart anbefale dette til andre...

Dato for besøg: november 2018
Tak, B6854NJthomasa
Anmeldt 28. august 2018 fra mobile enheder

Ganske fint sushi til prisen, ikke noget overvældende men fejler bestemt ikke noget. søde og rare personale.

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, cwclausen
Anmeldt 9. juni 2018 fra mobile enheder

Virkelig god sushi, frisk, vellavet og lækkert.. Vores favoritsted når der skal spises sushi..
Altid sød og venlig betjening, rimelige priser og friske råvarer.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, 288heidig

Rejsende, der kiggede på YYsushi, kiggede også på

Har du været i YYsushi? Fortæl om dine oplevelser!