“PERFEKT !!”

Tilføj det.
Søberg Vin
nr. 13 af 24 Restauranter i Korsør
Anmeldt 3. juli 2021

Det lækreste vin, serveret med super viden og ekspertise. Altid en vigtig viden og god historie omhver vin.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, G2541TFsusannek
Anmeldt 4. oktober 2018

Har været med til en middag, hvor der blevet smagt på rigtig mange forskellige vin, som var fremragende. God presentation og virkelig god viden om vinen som blev serveret til middag. Maden har også været fremragende.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, antoniettak2016

Rejsende, der kiggede på Søberg Vin, kiggede også på

Har du været i Søberg Vin? Fortæl om dine oplevelser!