“Godt spisested”
Anmeldelse af Guohu

Guohu
nr. 14 af 24 Restauranter i Korsør
Anmeldt 31. marts 2018

God kinesisk spisested, maden er god, buffetfeen bliver fyldt op hele tiden, maden ser frisk og indbydende ud, både det stegte kød, og de friske grønsager, frugt. Desuden er der skilte så man kan se hvad man spiser. Personalet er hurtige(det brugte service bliver hurtig fjernet), høflige og meget venlige, rent og pænt i hele restauranten og hyggelig.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, ilse s
Anmeldt 14. oktober 2017

Dejligt kinesisk spisested med super buffet med stort udvalg flinkt personale og til fornuftig pris.

Dato for besøg: september 2017
Tak, KimC4969
Anmeldt 21. april 2017 fra mobile enheder

Peking suppen var absolut fremragende.
Det store udvalg af kød var helt perfekt, dejligt med lidt anderledes stege måde osv.
Der var et dejligt stort udvalg til vegetarer bla lækkert sushi, forårsruller, nudleretter og meget meget mere!
Min datter og jeg, besøger gerne denne hyggelige asiatiske restaurant igen.

Dato for besøg: april 2017
1  Tak, JRKnudsen
Anmeldt 7. marts 2017

Maden er god , der er masser af den og betjeningen er super.Stedet er utroligt hyggeligt og meget moderne.

Dato for besøg: marts 2017
1  Tak, 708michael

Rejsende, der kiggede på Guohu, kiggede også på

Har du været i Guohu? Fortæl om dine oplevelser!