Anmeldt d. 18. januar 2020

Vi har igår overnattet på hotellet, og denne gang blev vi heller ikke skuffet. Værelserne er fine. Personalet er utroligt serviceminded, og maden er supergod- om det er til aften, eller morgenmaden

Tak, Godttilfreds
Hotel A, Receptionschef hos Hotel Amerika, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. februar 2020

Hej

Mange tak for jeres tilbagemelding efter jeres ophold på Hotel Amerika.
Det betyder virkelig meget for os, at gæsterne føler sig velkommen og gæsterne kan mærke vi elsker vores arbejde.
Dejligt at alt levede op til jeres forventninger og vi håber bestemt vi har fornøjelsen af jer en anden gang.
Rigtig dejlig dag

Anmeldt d. 14. januar 2020 fra mobile enheder

Udemærket hotel, der løser opgaven fint.

Hyggelig, særpræget indretning. Rimelig pris. Venligst personale.

God mad i restauranten. Rimelig pris.

Eneste anke er at mit værelse var hundekoldt, og det blev aldrig rigtigt varmt.

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jespergleitzen
Hotel A, Receptionschef hos Hotel Amerika, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. januar 2020

Hej Jesper

Mange tak for din tilbagemelding efter endt ophold på Hotel Amerika.
Vi er glade for at høre i synes her er hyggeligt, venlig personale samt rimelig pris.
Vi beklager dog meget at i er kommet til et hundekoldt værelse, det er bestemt ikke normalt.
Vi håber dog i har henvend jer til receptionen for, enten af få hjælpe til varmen eller mulighed for flytning af værelse.
Vi beklager meget dette og håber på trods af værelset, at vi får muligheden for at byde jer velkomme en anden gang.

Rigtig god dag og weekend

Anmeldt d. 12. januar 2020

Hotel Amerika har alt, hvad vi kan ønske os af et hotel.
Flotte værelser, dejlige omgivelser, venligt og hjælpsomt personale og en fremragende restaurant

Vi benytter ofte kroer/hoteller i Danmark. Hotel Amerika er bestemt i den absolutte top af, hvad vi søger - og vender tilbage til.

Tak, Jeirup

Hej

Mange tak for jeres dejlig tilbagemelding efter jeres ophold på Hotel Amerika.
Vi takker mange gange og dejligt at hører, at alt levede op til jeres forventninger. Vi håber bestemt, vi har mulighed for at byde jer velkommen en anden god gang på Hotel Amerika og i Restaurant Uafhængig.

Med et ønske om en dejlig dag og aften

Med venlig hilsen
Hotel Amerika & Restaurant Uafhængig .

Anmeldt d. 12. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var en gruppe på 8 med overnatning og 6 retters menu med vine i restauranten.
Glimrende værelser og meget fin kreativ menu. Morgenmaden var også fin, så et ophold og/eller menu på dette fortrinlige hotel i skoven udenfor Hobro kan kun anbefales.

Tak, 931oleo

Hej Ole

Mange tak for din fine tilbagemelding efter jeres ophold på Hotel Amerika.
Det betyder meget for os, at alt levede op til jeres forventninger og vi håber bestemt vi har fornøjelsen af jeres selskab en anden god gang i skoven.

Rigtig god dag og weekend

Anmeldt d. 27. oktober 2019

Dejlig mad i topklasse, overraskelse i form af ophold i Pejsestuen, fin betjening fra ankomst til afrejse af alt personale. Beliggenhed i dejligt naturområde. Gennemført stil. Vi kommer igen og kan anbefale Hotel Amerika.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Pia S
Hotel A, Receptionschef hos Hotel Amerika, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2019

Hej Pia

Mange tak for din tilbagemelding efter jeres ophold på Hotel Amerika.
Det betyder meget for os, at alt levede op til jeres forventninger og i havde et dejligt ophold i vores skønne omgivelser.
Vi håber snart at kunne byde jer velkommen til Hotel Amerika igen.
Rigtig dejlig dag