“Besøg i den hyggelige og stemningsfyldt café .”
Anmeldelse af Café Saga

Café Saga
nr. 5 af 21 Restauranter i Hobro
Beskrivelse: Hos Cafe SAGA tilbyder vi både lækre og sunde retter, drikkevarer og desserter. Vi tilbereder sandwiches i caféen udelukkende af udsøgte råvarer. Du kan både nyde din lækre mad i caféen , bringe den med hjem eller bare tage den med på din vej videre.
Anmeldt 6. august 2020

Meget sød, rar og engageret personale. Meget fair med priserne og utroligt stemningsfyldt sted.

- tjeneren kom endda med gratis chips og tog en længere hyggesludder med os. Et besøg værd hvis man er i området og bare vil have noget let og lækkert.

Tak, Pioneer795826

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Rigig hyggelige og flotte omgivelser. Havde bestilt bord til middag. Fik to halvkedelige drinks (færdigblandet?) og ville spise middag. Fik menukort men da tjeneren efter 45 min. på trods af gentagne forespøgsler ikke havde tid så forlod vi restauranter. Fandt andet god spisested med rigtig god mad til bedre pris.

Tak, jansK5635SP
Cafe_Saga_Hobro, Ejer hos Café Saga, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020

Hej Jeg tror du har anmeldt forkert spisested!!
Vi kender islet kke episoden og desuden serverer vi slet ikke middag . Vi har kun aftensåbent!!!

Anmeldt 7. september 2019 fra mobile enheder

Rigtig god mad til en rimelig pris i hyggelige omgivelser og med et venligt personale. Kan varmt anbefale deres chili con carne.
Ikke sidste gang vi besøger Cafe Saga.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 395karstenn
Cafe_Saga_Hobro, Chef  hos Café Saga, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. september 2019

Mange tak , vi glæder os til at se jer igen .

Anmeldt 7. april 2019 fra mobile enheder

Fantastisk sted. Utrolig venlig betjening, super atmosfære, lækkert tilberedt, smagfuldt og arrangeret mad.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Syller2016
Anmeldt 12. februar 2019 fra mobile enheder

Prøv deres chili con carne eller nachos. Hyggeligt og dejlig atmosfære i et lille cafemiljø. Venlig personale. Åbningstiderne kan dog være svingende. Pris niveau billigt

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Mallebo

Rejsende, der kiggede på Café Saga, kiggede også på

Hobro, Mariagerfjord Kommune

Har du været i Café Saga? Fortæl om dine oplevelser!