“Meget smuk”

Hobro Kirke
nr. 6 af 26 aktiviteter i Hobro
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 4. januar 2017 fra mobile enheder

Måske en af de smukkeste kirker jeg har set, det blå loft og prædikestolen med de virkelig smukke træudskæringer er absolut et besøg værd.

Dato for oplevelse: januar 2017
Tak, madsen77
Filtrér

Anmeldt 15. august 2015

Rigtig stor flot kirke, både udvendig og indvendig. Den blånuanceret hvælving symboliserer sammenhænget mellem kirke og fjord.

Dato for oplevelse: maj 2015
Tak, Troels F
Anmeldt 17. marts 2015

Nok lidt "koldt" indtryk - med de lyseblå farver der er i loftet. - men ellers smuk udefra, samtidigt indvendigt interiør.

Dato for oplevelse: marts 2015
Tak, BLK2013
Anmeldt 6. juni 2014

Jeg så den kun udefra, men fantastisk flot og imponerende kirke. Gammel kirke i gule og røde mursten fra 1852.

Dato for oplevelse: juni 2014
Tak, Tanya T
Anmeldt 30. april 2014

Kirken er smuk og et besøg værd. Kirken ligger inde i byen, men ligger alliegvel afsides. Kirken er hyggelig og andreledes end andre bykirker. Kirken er smuk både udenpå og indeni.

Dato for oplevelse: december 2013
Tak, FrederikkeLaustsen

Rejsende, der kiggede på Hobro Kirke, kiggede også på

Hobro, Mariagerfjord Kommune

Har du været i Hobro Kirke? Fortæl om dine oplevelser!