“Fin buffet, men ingen softice klar.”
Anmeldelse af Bowl N'Fun

Bowl N'Fun
nr. 13 af 21 Restauranter i Hobro
Anmeldt 23. september 2020

Børnefødselsdag med Minigolf og bowling, inden buffet kl. 17.

Familien ankom kl. ca 13 for at starte med minigolf, men der var ikke noget personale til stede.
"Vi regnede ikke med at der kom nogle allerede", lød svaret da der endelig dukkede nogen op.

Hvis man har en åbningstid kl. 13.00, så forventer vi at personalet er mødt op.

Ungerne morede sig med bowling og kl 17 gik vi til buffetten, som var helt fin.
Dog var der åbenbart problemer med softicemaskinen, så den kom ikke til at virke inden vi tog hjem igen kl. 18.
Maskinen var ved at blive rengjort, da buffetten åbnede kl. 17.
Det skulle man måske have gjort lidt før, så kølingen var klar til gæsterne kom.

Dato for besøg: september 2020
Tak, John J

Anmeldt 24. april 2019

God service, dejlig atmosfære, pæne omgivelser og super lækker mad i The Grill. Stor flot buffet med flere forretter, stort salatbord, kartofler, grøntsager og forskelligt lækkert tilberedt kød på grill, som kokken står og skærer for. Stor dessertbuffet med forskellige kager, softice med alverdens drys og chokoladefondue.
Der er også buffet til børnene.
Alt i alt en rigtig god oplevelse. Vi kommer helt sikkert igen :-)

Dato for besøg: april 2019
Tak, EA-Mogensen
Anmeldt 29. november 2018 fra mobile enheder

En hyggelig aften, et dejligt selskab. En buffer med en del tilbud til et rimeligt beløb. Pris og kvalitet hænger ofte sammen, jeg var ikke imponeret. Ingen rugbrød til den hvide sild, samlet ser en trist anretning uden de store smagsoplevelser. Ok betjening, søde og hjælpsomme.

Dato for besøg: november 2018
Tak, sbjakobsen
Anmeldt 17. august 2017

vi startede med bowling og det var hyggeligt og sjovt. god service fra betjeningen. fortjener sikkert en 4.
maden var ingenlunde den pris værd, der blev forlangt. jeg var meget lidt imponeret.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Peter200151
Anmeldt 27. juni 2016

Vi fejrede en børnefødselsdag med klassekammeratertilbowling og spisning. Der manglede bestemt ikke noget og personale var søde og service minded :-)

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Xxxxxxxxxxxxxzzzzzzz

Rejsende, der kiggede på Bowl N'Fun, kiggede også på

Hobro, Mariagerfjord Kommune

Har du været i Bowl N'Fun? Fortæl om dine oplevelser!