“Blandet fornøjelse”

Restaurant Bramslev Bakker
nr. 10 af 21 Restauranter i Hobro
Anmeldt 29. august 2020

Wienerschitzel var fin...
Stor stjerneskud, var ikke så godt, brødet var stegt på panden, i meget fedtstof... Og dåse champignons passer ikk dertil...
Fadøl blev serveret i plastikkrus i en fin resturent....
Ribeye fik også kun gode kommentar, dog ikk nok sovs og kartofler...

Tak, 395sannem

Anmeldt 16. august 2020

Fik serveret smagløs stjerneskud hvor oplevelsen var total tør fisk med med en lidt eftersmag af gammel fryser. Visne blade forekom i salaten til hønsekødsalaten. Absolut ikke pengene eller besøget værd.

1  Tak, 178freddye
Anmeldt 16. august 2020

Gennemført rædselsfuld oplevelse, grænsende til svindel!
Jeg vat til 75 års fødselsdag på restaurant Branslev Bakker og oplevede følgende:
Forhistorie
Fødselaren hører på priser til brunch, á 135,00 - 155,00 kr, Hun tager sine piger med derud og bestiller en ganske almindelig brunch. Da prisen skal afregnes lyder den på 375,00 kr pr person og 187,50 pr barn. noget overrasket minder hun om den pris de gav i telefonen, hvorefter Restauratøren siger, "jamen det hele er lavet fra bunden" hvilket fødselaren så accepterer, da hun godt vil ofre det for sin familie.
Fødselaren bliver vist ind i den store sal, hvor restauratøren spørger hvordan bordene skal stå, og lovet da at vi vil være de eneste der skal være i lokalet.

Jeg ankommer til begivenheden og konstaterer at vi ikke ikke har lokalet for os selv, yder mere er bordet et langt bord, der står så tæt ved væggen at der ikke kan passere 2 mennesker forbi hinanden,
25 voksne og et barn blev klemt sammen ved det ene bord, de 3 børn under 2 år blev anbragt midt på gulvet da det ikke var plads til de høje stole ved bordet. Efter en times tid ankommer et andet selskab og skal være i samme lokale ikke under 40 personer, hvorefter vi må flytte vores gavebord, da der pludselig skal være plads til endnu et selskab. (Nu er der 3 selskaber i lokalet)
Så kommer vi til maden, brødet var bake off, pandekagerne kom fra bunden af fryseren og var ikke bagt på begge sider, alt andet var også halvfabrikata, ahornsirup og akaciehonning manglede til henholdsvis skyr og pandekager,, frikadellerne og leverpostejen var heller ikke hjemmelavede, ikke engang .
De damer der serverede var både søde og observante.
Sidst men ikke mindst, blev INGEN corona regler overholdt udover sprit.

2  Tak, Dunant
Anmeldt 12. juli 2020

Blev kaldt for nærig af ejeren og var meget ubehøvlet, blev verbalt angrebet foran min familie af hende, på trods af jeg var mild og prøvede at afdæmpe situation, hvilket en kunde aldrig skal gøre.

Var uden tivivl den værste oplevelse jeg har haft med en virksomhed. Meget bedrevidende og uvenlig. Alle i min omgangskreds har hørt om historien der er meget længere end skrevet ovenover, og vil aldrig komme der. Hun blev desuden fornærmet, da vi sagde vi ikke lige havde set stedet før, hvor hun mente hele Hadsund kendte til det sagt meget hovmoden, hvilket ikke er sandt! (Heldigvis)

Ekstrem dårlig behandling trods vi skulle bruge 75.000 kr ved hende, hvilket var vildt overpris. Lav aldrig et arrangement her!!

Dato for besøg: maj 2020
3  Tak, Aab1888
Anmeldt 15. april 2020 fra mobile enheder

Havde købt 2 over deal. Hentede dem som take away Det var en super oplevelse. Fiskefileterne var friske uden tyk dej. Rejerne var friske. Og det smørristede franskbrød i bunden gjorde det hele til en meget vellykket symfoni. Og så var det ikke fedtet ind i en hel masse ulækker mayonnaise men derimod en hel række andre lækre lækre andre små lækkerier som røget laks, kaviar og meget mere. Alt i alt det mest velsmagende og overdådige stjerneskud vi har fået. Kan klart anbefales.

Dato for besøg: april 2020
Tak, 108JohnK

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bramslev Bakker, kiggede også på

Hobro, Mariagerfjord Kommune

Har du været i Restaurant Bramslev Bakker? Fortæl om dine oplevelser!