“Top Gastronomi”

ons. 23/9
20:00
nr. 5 af 21 Restauranter i Hobro
Anmeldt 26. januar 2020

Fremragende køkken, har spist der flere gange og der er ingen slinger i valsen, nivauet holder hele vejen igennem fra den yperlige mad til vin sammensætninger og har restauranten en tjenerstab der tager deres job alvorligt.

Tak, jimmybrostovring
Hotel A, Receptionschef hos Restaurant Uafhængig, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. februar 2020

Hej

Mange tak for din tilbagemelding efter dit besøg i Restaurant Uafhængig.
Det betyder meget for os, at alt levede op til jeres forventninger lige fra maden til vinen sammensætning samt servicen.
Vi tager vores job og restaurant meget seriøst og gør alt for at vores gæster føler sig velkommen og hørt samt set.
Vi håber bestemt vi har fornøjelsen af jeres besøg en anden gang.

Anmeldt 26. januar 2020

Super super dejlig 3 rettters menu, hvor smagenfor et spark. Super lækker foret med torsk som bare var så lækker og flot. And med knust kartofel og andet lækkert. Dessert Ymerskum. Top Top.

Tak, 875jenak

Hej

Mange tak for din tilbagemelding efter jeres besøg i Restaurant Uafhængig.
1000 tak for jeres dejlige anmeldelse. Det betyder virkelig meget for os, at alt levede op til jeres forventninger.
Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang i Restaurant Uafhængig.

Anmeldt 18. januar 2020

Tre retters menu var virkelig god, og morgenbuffet skuffede bestemt heller ikke. Personalet var særdeles serviceminded.

Tak, Godttilfreds

Hej

Mange tak for jeres tilbagemelding efter jeres besøg i Restaurant Uafhængig.
Dejligt at hører, at alt levede op til jeres forventninger lige fra servicen til maden.
Vi håber bestemt, vi får muligheden for at byde jer velkommen en anden gang i Restaurant Uafhængig.

Anmeldt 4. december 2019

Maden smager faktisk fint men halvkold. Kødet ( en steak) skulle steges medium men det var det kun på den ene side. Den anden side var næsten rå. Jeg ved godt at steak kan være mange ting, men den her var ubestemmelig. Halvdelen var sener og lidt talg. Efter bestilling af mad er personalet helt usynligt selvom der kun er 12 gæster. Forsøgte flere gange at få kontakt, men det lykkedes først da de mente jeg var færdig og alligevel skulle gå

Dato for besøg: december 2019
Tak, Tvungettilatrejse
Hotel A, Receptionschef hos Restaurant Uafhængig, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. december 2019

Hej

Mange tak for din kedelig tilbagemelding vedrørende dit besøg i Restaurant Uafhængig.
Vi kan virkelig kun beklage for den oplevelse du har haft i restauranten. Det er normalt ikke den service vi leverer og selvfølgelig skal personalet være tilstede og man skal have mulighed for at komme i kontakt med dem hele tiden.
Det er simpelthen ikke godt nok og bestemt noget vi skal arbejde på, vi ønsker at skabe et sted, hvor alle føler sig velkomne og set samt hørt, det er ikke lykkes hos dig og det er ikke godt nok.
Vi håber bestemt vi har mulighed for at byde dig velkommen en anden gang for at vise dig at dette ikke er en normal aften i vores restaurant.
Vi ønsker Dem en rigtig glædelig jul samt godt nytår.

Anmeldt 10. november 2019

Vi valgte Dagens Fangst som denne dag var kulmule. En yderst velsmagende ret: frisk fisk og spændende tilbehør. Desserten var en citroncreme m. lakridsis: en fin kombination, som smagte dejligt. Vi giver fire stjerner med pil op.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 722andersk
Hotel A, Receptionschef hos Restaurant Uafhængig, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2019

Hej Anders

Mange tak for din tilbagemelding vedrørende Jeres besøg i Restaurant Uafhængig.
Det betyder meget for os, at alt levede op til Jeres forventninger og I havde en dejlig aften.
Vi håber at kunne byde Jer velkomme en anden god gang i Restaurant Uafhængig.

Restaurant Uafhængig

Rejsende, der kiggede på Restaurant Uafhængig, kiggede også på

Hobro, Mariagerfjord Kommune

Har du været i Restaurant Uafhængig? Fortæl om dine oplevelser!