Marianne W

Som mormor lavede det

Anmeldelse af Taars Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. nov. 2020
Vi fik andesteg med hele svineriet herfra på Mortens aften til hele familien, vi har fået mad udefra de sidst år, men denne gang var ALLE mand tilfredse og mere til, sjældent har jeg smagt så lækker og saftig en andesteg, og deruover var sovsen som mormor ville ha lavet den, den var ikke fed men den var med dejlig smag og en smagsoplevelse som varede aftenen ud.
Jeg giver kromutter mine varmeste anbefalinger, vi er aldrig blevet skuffet når vi er kørt herfra. Og denne gang skulle maden transporteres ca 20 minutter i varmekasser, og den var stadig 10/10 :)
Dato for ophold: november 2020
Problemer med denne anmeldelse?
658 kr.
  • Agoda.com
    658 kr.
9.9 km fra Taars Hotel
Kyllingfilet med krydderkartofler, salat m.m.
Forudbetaling er ikke nødvendig
11.4 km fra Taars Hotel
24.4 km fra Taars Hotel
Vis flere hoteller i Tårs
Anmeldt d. 21. august 2018

Ingen vandmand! 😉Selve hotellet er ikke i top, men det er køkkenet, og venligheden. Det er faktisk et ret hyggeligt sted, og tingene hænger sammen. Det virker som om at restauranten bliver brugt meget af de lokale, som et super alternativ til takeaway.

Dato for ophold: august 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jan L
Anmeldt d. 9. april 2016 fra mobile enheder

Har sovet her en del gange i forbindelse med arbejde i Nordjylland og kommer gerne igen. Alt er iorden, og maden er god, derudover har jeg kun oplevet meget høj service herfra. Selve byen er der dog ikke meget at se i.

Dato for ophold: maj 2015
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, TSkifter
Anmeldt d. 25. maj 2014 fra mobile enheder

Super lækre Merts burgere med hjemmelavede kartoffelbåde. Eneste ulempe maven blev mæt før øjet :-) hurtig og effektiv betjening.
Bestemt værd at køre efter. Snack kurven som appetitvækker er nu heller ikke ad vejen :-) mange spændende ting og kreativ nytænkning.

Dato for ophold: maj 2014
1  Tak, JHV19
Anmeldt d. 24. maj 2014

Her er sjarme som den på en kro,
fin betjening og maden er go'
Du spiser og bor
næsten som hjemme hos mor!
Tårs hotel er et godt sted at bo!

Krostue og festlokaler som hiver muligheder for at afvikle enhver form for et arrangement.

"Tow på tåppi å To'es" satte stor pris på at kunne innspille en halv snes bidrag til To'esda's digtet for så at kunne afslutte med et perfekt stjerneskud!

Dato for ophold: februar 2014
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Nordigarden
Anmeldt d. 4. august 2013 fra mobile enheder

Rigtig dejligt og socialt sted.bliver mødt af værts parret og de samme laver maden og dækker morgenbordet også. Arbejde vil de og hyggelige er de. Kan varmt anbefales
Værelserne har de nødvendige ting og alt er praktisk talt nyt

Dato for ophold: juli 2013
1  Tak, 166danniem