“Trist sushi og koldt lokale”

Oyisi Running Sushi & Wok
Anmeldt 14. december 2022

Ikke i nærheden af at være på samme kvalitetsniveau som dengang det var Oyisi. Servicen var i og for sig fin - der var én servitrice og ellers 2 robotter, der kørte rundt med mad. Maden, og i særdeleshed sushien, var ringe. Fisken smagte ikke frisk, så den smagte meget fisket (både rå og friturestegt laks). Risene var for løst rullet, avokadoen umoden og der manglede generelt smag. Glassene bar præg af at have været i opvaskeren mange gange.

Ikke 250kr. værd - der findes bedre alternativer med langt bedre kvalitet til samme pris.

Kan ikke anbefales.

Dato for besøg: december 2022
Tak, Ditmaren

Anmeldt 29. marts 2022

alle de gange vi har været derinde har sushien været køleskabs kold og ikke frisk, det er en træls oplevelse når man betaler så mange penge for det, så regner man også med at det er frisk lavet, og har talt med flere der desværre også har den oplevelse.. så derfor kun 3 stjerner fordi jeg syntes det er ærgerligt at det er på den måde, for det er el et dejligt sted med godt atmosfære, så håber kritikken bliver vendt med personalet

Dato for besøg: marts 2022
1  Tak, 464Henrikj
Anmeldt 24. juli 2020

Lækker sushi . Stort udvalg. Også mad til dem i selskabet der ikke kunne lide sushi.
Rigtig fin servering af robotter

Tak, 932mettel
Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Var der med mine 2 piger. Og de syntes bestemt at det var spændende at få serveret af en robot. Og så får du det som du ønsker. Meget bedre end running sushi hvor der er langt mellem det man godt vil have alt efter hvor man sidder og hvor mange kunder der er. Alt sushi virkede dejlig frisk og kom ret hurtigt trods og godt fyldt restaurant. Kan anbefales

Dato for besøg: februar 2020
Tak, henriktoftmannd
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi har været der en del gange hvor stedet havde running Sushi. Nu er conceptet lavet om, så du bestiller via en tablet. Maden bliver serveret af en robot, synes ikke det virker mere upersonligt end det triller forbi en på et bånd. Vi synes det var meget sjovt. Kan godt lide det nye koncept. Du kan spise det du nyder allermest, du skal ikke afvente hvornår det næste stykke ned laks kommer forbi minefeltet andre Laks hungrende kunder. Kvaliteten er blevet højnet i kraft af det du får serveret lige efter det er blevet lavet, og ikke har kørt rundt 50 gange på båndet. Vi kommer igen, vi kan lide det nye koncept.

1  Tak, danyleej

Rejsende, der kiggede på Oyisi Running Sushi & Wok, kiggede også på

Har du været i Oyisi Running Sushi & Wok? Fortæl om dine oplevelser!