“Mr Fish”

Oyisi Running Sushi & Wok
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi har været der en del gange hvor stedet havde running Sushi. Nu er conceptet lavet om, så du bestiller via en tablet. Maden bliver serveret af en robot, synes ikke det virker mere upersonligt end det triller forbi en på et bånd. Vi synes det var meget sjovt. Kan godt lide det nye koncept. Du kan spise det du nyder allermest, du skal ikke afvente hvornår det næste stykke ned laks kommer forbi minefeltet andre Laks hungrende kunder. Kvaliteten er blevet højnet i kraft af det du får serveret lige efter det er blevet lavet, og ikke har kørt rundt 50 gange på båndet. Vi kommer igen, vi kan lide det nye koncept.

Tak, danyleej

Anmeldt 22. januar 2020

Stedet har ændret både navn og koncept siden mit sidste besøg.
Havde bestilt en Sushideal, som vi afhentede som bestilt via SMS. Det stod klar da jeg kom. Alt så fint ud og det smagte lækkert og frisk. Kommer gerne igen....

Tak, TorbenAndersen6500
Anmeldt 18. december 2019

De har for nyligt skiftet navn og koncept. Tidligere var det running sushi med alt hvad det indebærer på godt og ondt.

Nu er det "all you can eat", hvor man bestiller maden fra en tablet og får det leveret af en robot (!). Det fungerer super fint og maden kommer hurtigt.

Eneste ulempe er, at hvis man har mere end 3 tallerkner stående som ikke er tomme, så betaler man 10 kr. pr tallerken. Det skal man have i baghovedet, inden man bestiller en af hver på menukortet.

Til gengæld er prisen rimelig, udover det. Maden er også rigtig lækker og frisk! Vi kommer snart igen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, TBundgaard
Anmeldt 21. november 2019 fra mobile enheder

Nu hedder det altså MR. Fish og det er da slet ikke blevet bedre, super dårligt koncept skal min. 4 stykker og hvis ikke det smager skal du betale ekstra for det du levner
Så bliver der serveret med robotter totalt upersonligt
Kan desværre ikke anbefales. Prisen er også helt hen i vejret

Dato for besøg: november 2019
Tak, Jonrosagerjuhl
Anmeldt 1. juni 2019

Vi besøgte stedet i går og bestilte running sushi. Selvom vi sad i den "anden ende" var der rigeligt hele tiden - og der var et varieret og lækkert udvalg. Vi prøvede også de varme retter. der kørte ovenover. Maden smagte fantastisk og det der skulle være varmt, var varmt. Meget venligt og smilende personale. Der blev hurtigt ryddet væk, når vi satte de små skåle ved bordkanten.. Vi kommer helt sikkert igen en anden gang.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, TorbenAndersen6500

Rejsende, der kiggede på Oyisi Running Sushi & Wok, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland

Har du været i Oyisi Running Sushi & Wok? Fortæl om dine oplevelser!