“Fiske ret med det hele ”
Anmeldelse af Brummers Gård

Brummers Gård
Beskrivelse: Tag færgen fra Aarøsund til Aarø. Overfartstid ca. 7 minutter. Fra færgen er der ca. 10 minutters gang til Brummers Gaard. Her kan man få serveret et dejligt dansk måltid og en platte med udsøgte danske egnsspecialiteter. Desuden kan der købes produkter produceret på Danske småøer. Absolut et besøg værd enten det er til en dejlig kold pilsner fra danske minibryggerier, en kop kaffe med eller uden danske kagespecialiteter.
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi fik en Dejlig fiske ret med stort set alt hvad det kunne opdrives af ingredienser på en bund af grøntsager. Måske ikke verdens højeste køkkenkunst men det smagte os rigtig godt og betjeningen var rigtig fin på sin helt egen måde.

Tak, 73nilsr

Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Nåede aldrig at besøge stedet så det kan være maden er fin. Prøvede til gengæld at reservere bord og undersøge muligheden for at have et barn sovende til middag i nærheden. Det var ikke noget de kunne bruge tid på og i øvrigt kunne vi sende en mail og få svar dagen efter når vi allerede skulle ankomme til stedet. Trist. Vi finder et andet sted hvor de mener at gæsterne skal have en ordentlig oplevelse. Der er nok nogle andre der vil have gæster og omsætning.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, DimSushi
Anmeldt 27. juni 2021

Vi havde bestilt bord og på forhånd fortalt, hvilken aftenmenu, vi ønskede. Maden var klar kort tid efter ankomst. Lækker steak med udsøgt tilbehør fra "salatbaren". Vinen var perfekt, og prisen rimelig. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 112bentef
Anmeldt 13. juni 2021 fra mobile enheder

Vi spiste frokost her på vores dagstur til Aarø og nød den hyggelige og afslappede stemning. Vi fik deres frokostanretning “snagen af Aarø”, som var rigtig lækker - blev serveret med lunt brød og rapsolie. Hertil nød vi den lokale hvidvin og øl. Prisniveauet er meget rimeligt.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Lone_Frank_Nielsen
Anmeldt 29. september 2020

Godt og hyggeligt sted med lokale ingredienser - god mad og venlig betjening. Udlejning af golfbiler i god stand, til den halve pris af andre på Øen

Tak, jonkim17

Rejsende, der kiggede på Brummers Gård, kiggede også på

Har du været i Brummers Gård? Fortæl om dine oplevelser!