Bare rigtig hyggeligt

Enormt hyggelig med gode faciliteter. Holder den flotte natur og god plads til dyrene kan agere... læs mere

Anmeldt d. 28. juli 2023

susanneb819
Haderslev, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. maj 2019 fra mobile enheder

Det er forår og Dyrehaven viser sig fra sin smukkeste side, en vandretur med familien eller vennerne, at få øje på de små ting i naturen, at slippe hestene løs og nyde den smukke natur, det er livskvalitet. Nu også med muligheden for at slukke tørsten og / eller stille sulten ved Damende, nyde udsigten imens og evt, tage sejlturen retur til Haderslev.

Dato for oplevelse: maj 2019
1  Tak, susanneb819
Anmeldt d. 28. april 2019 fra mobile enheder

Vi var virkelig klædt godt på, til den lange tur, og der var mange dyr i skoven.
Dyrene bliver fodret daglig, ser det ud til.

Dato for oplevelse: januar 2019
Tak, GoPlaces741399
Anmeldt d. 25. marts 2019

Vi er 5 personer som gik en tur ved parken. en god tur ved søen, hvor vi har taget kaffe og boller med. vi nyd alle de fugle som flyver rundt ved søen. Bagefter tog vi en runde ved dyrehaven, hvor vi så en masse rå/då dyr i forskellige steder. børnene leger så bagefter ved naturlegepladsen.
god tur

Dato for oplevelse: februar 2019
Tak, vivianeaba
Anmeldt d. 11. marts 2019 fra mobile enheder

Vi gik en tur hvor vi fulgte en sti hele vejen rundt i Dyrehaven. Området er rigtig flot. Der er en god legeplads til børnene. Vi fik desværre ikke set nogen rådyr, men helt sikkert et besøg værd.

Dato for oplevelse: marts 2019
Tak, ThomasN1229
Anmeldt d. 10. februar 2019 fra mobile enheder

I min familie går vi altid første juledag, det er et fantastisk sted at få frisk luft, se en masse dyr også er der nogle gode ruter om manet en vil løbe eller gå

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, jepperolle