Fin havn

Anmeldt d. 7. april 2019
ThomasN1229
Ebberup, Danmark
fra mobile enheder
Hyggeligt sted med udflugtsbåd for turister

Anmeldt d. 4. november 2017
Flemming L
Greve, Danmark

Anmeldt d. 7. april 2019 fra mobile enheder

Haderslev havn er en rigtig hyggelig lille havn. Der er flere borde og bænke som man kan sidde og nyde sit medbragte mad.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, ThomasN1229
Anmeldt d. 4. november 2017

Tag ned i havnen og sejl med på turistudflugten, god oplevelse og en dejlig måde at slappe af på hvis vejret er til det, båden er overdækket, men det bør ikke være alt for koldt

Dato for oplevelse: november 2017
Tak, Flemming L
Anmeldt d. 20. juli 2017 fra mobile enheder

Masser af passion og hygge. Flot indsejling som næppe er set bedre. Haderslev er også er rigtig hyggelig by med gid bymidte

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Anders A
Anmeldt d. 4. august 2016 fra mobile enheder

Selv om indsejlingen er lang er den værd at opleve den er så smuk.
Der er tre havne vi havde bestilt plads i den inderste selvejende havn. Her var servicen god og havnefogen en lun "fætter".
Her vil jeg gerne komme igen

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, BetinaBitzer
Anmeldt d. 6. maj 2016

Besøgte den "nye " havn på en solrig forårsdag i maj. Fra at have været en lille havn til fragt og gods som tiden løb fra og der opstod forfald, har byen nu en super ny havn som opfodrer til gåture, sidde og nyde vandet og bare slappe af og alt dette så tæt på centrum er bare helt ideelt. Der sejler en lille turistbåd til Årø. Der er bygget mange nye lejligheder helt ud til vandet, bare flotte med den bedste udsigt og mange kunstværker rundt omkring også et flot springvand. Ja de nye boliger er kunstværker i sig selv. På havnen lidt længere ude ligger der også kontorer og ikke mindst det nye Street Dome, sådan. Der er inderst i havnen naturligvis mange lystbåde. Som et lille kunstværk har man også ladet havnens jernbanespor blive liggende og " pakket " skinnerne ind i brosten så alt er jævnt og fint, de er på ingen måde forbundet med andre skinner så blot til pynt. Men bare super.
Haderslev Havn kan byens indbyggere være stolte af og vi er sikre på at de bruger den meget. Kan helt sikkert foreslå alle at besøge Haderslev Havn , det vil i ikke fortryde og vi kommer gerne igen.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Danes55