“Forgæves besøg”
Anmeldelse af Restaurant Søstjernen

Restaurant Søstjernen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Vi fandt stedet på Google Maps. Klokken var 17.00 og iflg. oplysninger der skulle restauranten lukke klokken 20.00. En af betjeningen gav os besked om at det ikke var hendes skyld at det var lukket og skyldte på chefen som havde lagt det ud på nettet. Hun vendte sig om og gik, uden at i det hele taget gav en unskylding. Så ud som hun havde en dårlig dag.

Dato for besøg: december 2018
Tak, 2222bbbb

Anmeldt 27. august 2018

Til trods for at restauranten på deres hjemmeside skriver:
"Du er til enhver tid velkommen til at kontakte os pr. mail eller telefon"....
....og at jeg nu to gange har skrevet nedenstående til dem, har jeg INTET HØRT derfra. Så derfor kan vores anmeldelse desværre også kun afspejle den ligegyldighed, som restauranten dermed stadfæster:
Efter vores besøg lørdag den 4. august 2018 skrev jeg om mandagen følgende til resaturanten:

En kedelig oplevelse
Jeg er nødt til at skrive til jer og fortælle om en kedelig oplevelse, vi havde under vores besøg i jeres restaurant i lørdags, den 4. august 2018.
Vi havde ringet i forvejen og bestilt bord til kl. 17 til syv personer og gjort opmærksom på, at det var fire voksne og tre børn, i håb om at spise senest kl. 18 pga. de små børn.
Vi ankom som de allerførste gæster i restauranten på det tidspunkt og blev placeret ved vores bord og fik også forholdsvist hurtigt lov at bestille både mad og drikkevarer. Drikkevarerne kom ret hurtigt.
Vi kunne observere, at der jævnligt kom nye gæster til restauranten, som begyndte at få deres mad serveret, selv om vi INTET havde fået serveret endnu på det tidspunkt.
Da der var gået cirka en time uden at vi havde fået mad, var de små børn begyndt at blive urolige pga. sult. Jeg henvendte mig til serveringspersonalet og fik én af de unge tjenere til at høre ad efter børnenes mad og gjorde tydeligt opmærksom på, at vi voksne kunne vente, bare de ville prioritere børnenes mad. Tjeneren ville undersøge for mig og vendte tilbage med besked om at det ikke ville vare længe.
Kort efter kom maden til de små og ikke længe derefter kom også maden til vi voksne.
Maden var for så vidt ganske udmærket, men børnemenuerne med kold kødsovs til spaghettien og med ”slatne” pommes frites til burgeren.
Da jeg skulle betale, gjorde jeg opmærksom på, at vi nød maden, men at ventetiden havde været urimeligt lang.
Dertil svarede tjeneren, at vores bestilling havde været faldet ned bag et skab (!!!!) – derfor ventetiden. Det er således ikke svært at regne ud, at dér kunne vores seddel have ligget længe, hvis ikke vi selv havde taget affære og spurgt efter maden.
Jeg sagde igen, at det er OK med fejl, men for dårligt, at der ikke var fulgt op på, at vi sad et bord med syv personer så længe uden mad og uden at én eneste tjener ”opdagede” det. Tænker, at det hører med til faget at være opmærksom på sine gæster og deres vé og vel. Men dette skete overhovedet ikke den aften. Faktisk var det meget svært at få kontakt til jeres tre tjenere i restauranten. Gæsterne var ligesom ”usynlige”.
Min klage er derfor ikke, at vores bestilling forsvandt i køkkenet, men at
1) ingen fulgte op på, hvorfor vi ikke spiste efter at have siddet så længe med drikkevarer
2) ingen beklagede, endsige forsøgte at kompensere os med feks. brød eller snacks i ventetiden, fra I opdagede fejlen og til maden blev serveret
3) ingen på nogen måde beklagede hændelsesforløbet og forsøgte at ”gøre det godt igen” overfor os – eller bare italesætte, at der var sket en fejl….evt. kunne I have kompenseret os i form af drikkevarer eller dessert eller hvad-som-helst. Bare ikke lade som ingenting. Det er ganske enkelt for uprofessionelt for en så pæn restaurant.
Håber meget at høre jeres kommentarer til ovenstående.

Ovenstående er restauranten åbenbart helt ligeglad med - og gider ikke engang kontakte mig med en undskyldning.

Dato for besøg: august 2018
2  Tak, Inge J
Anmeldt 22. juli 2018

Sommer i Danmark, mange fristelser, men en lille køretur til Djernes er virkelig at anbefale. Vi startede med en lille fad, til at se på kortet og blev enig med tjenerne om at afprøve en frisk fisk og dette kom vi ikke til at fortryde..... Lækker stor fisk, godt paneret med fyld, godt afstemt med tilbehør - en super glas rose som virkede forfriskende til en god fisk som man normalt ville tage en fl. hvid / tør vin.....

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, soren C
Anmeldt 23. maj 2018 fra mobile enheder

Vi kom tilfældigt forbi tæt på lukketid, fik en super betjening, god mad til fornuftige priser - jeg kan kun give Soestjernen mine bedste anbefalinger.
Flemming Boss

Dato for besøg: maj 2018
Tak, 379flemmingb
Anmeldt 18. marts 2018 fra mobile enheder

Det bedste stjerneskud jeg har fået, syntes prisen er meget rimelig kr 168.
Mere end jeg kunne spise.
Manden fik en pariserbøf, som også var rigtig fin.
Klart et sted vi kommer igen.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, CharlotteM3524

Rejsende, der kiggede på Restaurant Søstjernen, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland

Har du været i Restaurant Søstjernen? Fortæl om dine oplevelser!