“FIsk - Fyldt rødspætte m hummersauce og lækkert fyld.”
Anmeldelse af Restaurant Søstjernen

Restaurant Søstjernen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 22. juli 2018

Sommer i Danmark, mange fristelser, men en lille køretur til Djernes er virkelig at anbefale. Vi startede med en lille fad, til at se på kortet og blev enig med tjenerne om at afprøve en frisk fisk og dette kom vi ikke til at fortryde..... Lækker stor fisk, godt paneret med fyld, godt afstemt med tilbehør - en super glas rose som virkede forfriskende til en god fisk som man normalt ville tage en fl. hvid / tør vin.....

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, soren C

Anmeldt 23. maj 2018 fra mobile enheder

Vi kom tilfældigt forbi tæt på lukketid, fik en super betjening, god mad til fornuftige priser - jeg kan kun give Soestjernen mine bedste anbefalinger.
Flemming Boss

Dato for besøg: maj 2018
Tak, 379flemmingb
Anmeldt 18. marts 2018 fra mobile enheder

Det bedste stjerneskud jeg har fået, syntes prisen er meget rimelig kr 168.
Mere end jeg kunne spise.
Manden fik en pariserbøf, som også var rigtig fin.
Klart et sted vi kommer igen.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, CharlotteM3524
Anmeldt 27. april 2017

Dejligt sted i gode omgivelser, fantastisk mad og godt personale. Jeg kommer ofte med hele familien.

Dato for besøg: april 2017
Tak, smidtlars
Anmeldt 3. april 2017 fra mobile enheder

Prøv deres stjerneskud. Lidt i den dyre ende, men når den først er blevet serveret og spist, så er der ikke et øje tørt

Dato for besøg: marts 2017
1  Tak, 460leneb

Rejsende, der kiggede på Restaurant Søstjernen, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland

Har du været i Restaurant Søstjernen? Fortæl om dine oplevelser!