“Søndags frokost”

Restaurant Søstjernen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 18. marts 2018 fra mobile enheder

Det bedste stjerneskud jeg har fået, syntes prisen er meget rimelig kr 168.
Mere end jeg kunne spise.
Manden fik en pariserbøf, som også var rigtig fin.
Klart et sted vi kommer igen.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, CharlotteM3524

Anmeldt 27. april 2017

Dejligt sted i gode omgivelser, fantastisk mad og godt personale. Jeg kommer ofte med hele familien.

Dato for besøg: april 2017
Tak, smidtlars
Anmeldt 3. april 2017 fra mobile enheder

Prøv deres stjerneskud. Lidt i den dyre ende, men når den først er blevet serveret og spist, så er der ikke et øje tørt

1  Tak, 460leneb
Anmeldt 15. marts 2017

En første forårstur inkluderede et hyggeligt besøg på Søstjernen ved Djernæs strand. Fik en "Elefantfod" som består af flere lækre små indslag og friskbagt brød, serveret på et bræt.....det er simpelthen en skøn symfoni af smagsindtryk...kan varmt anbefales...

1  Tak, Gert M
Anmeldt 12. marts 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækker middag, fornuftige priser og venlig betjening, dog ikke ret god akustik i lokalet..
Stedet kan absolut anbefales

Tak, Malene B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Søstjernen, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland

Har du været i Restaurant Søstjernen? Fortæl om dine oplevelser!