“Godt frokosttip”

Restaurant Søstjernen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. april 2017 fra mobile enheder

Prøv deres stjerneskud. Lidt i den dyre ende, men når den først er blevet serveret og spist, så er der ikke et øje tørt

1  Tak, 460leneb

Anmeldt 15. marts 2017

En første forårstur inkluderede et hyggeligt besøg på Søstjernen ved Djernæs strand. Fik en "Elefantfod" som består af flere lækre små indslag og friskbagt brød, serveret på et bræt.....det er simpelthen en skøn symfoni af smagsindtryk...kan varmt anbefales...

1  Tak, Gert M
Anmeldt 12. marts 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækker middag, fornuftige priser og venlig betjening, dog ikke ret god akustik i lokalet..
Stedet kan absolut anbefales

Tak, Malene B
Anmeldt 3. marts 2017

Velkomst med dejlig kold fadøl, en forret som bestod af ekstrem lækker fanø laks monteret med letrøget rejer... Hertil en lille hvidvin der løftede fisken op at en stige mod bedre nydelse. Vi mænd er jo til godt kød, dette fik vi med en lille hale på surf and turf... Restauranten forstod en mands behov og tilpassende menuen til sådanne... UG og plus ti for denne menu som blev nydt med rødvin som kun kan gentages flere gange... Tak for en god aften, middag, service....

Tak, soren C
Anmeldt 9. december 2016 fra mobile enheder

Pæn borddækning. Venligt personale, der dog var lidt sløve til at komme med vand og vin. Maden velsmagende og pænt serveret. Desværre var den ellers velsmagende aspargessuppe til "natmad" næsten kold.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, bomisch

Rejsende, der kiggede på Restaurant Søstjernen, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland

Har du været i Restaurant Søstjernen? Fortæl om dine oplevelser!