“Hyggelig frokost....”

Restaurant Søstjernen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 15. marts 2017

En første forårstur inkluderede et hyggeligt besøg på Søstjernen ved Djernæs strand. Fik en "Elefantfod" som består af flere lækre små indslag og friskbagt brød, serveret på et bræt.....det er simpelthen en skøn symfoni af smagsindtryk...kan varmt anbefales...

1  Tak, Gert M

Anmeldt 12. marts 2017 fra mobile enheder

Rigtig lækker middag, fornuftige priser og venlig betjening, dog ikke ret god akustik i lokalet..
Stedet kan absolut anbefales

Tak, 704maleneb
Anmeldt 3. marts 2017

Velkomst med dejlig kold fadøl, en forret som bestod af ekstrem lækker fanø laks monteret med letrøget rejer... Hertil en lille hvidvin der løftede fisken op at en stige mod bedre nydelse. Vi mænd er jo til godt kød, dette fik vi med en lille hale på surf and turf... Restauranten forstod en mands behov og tilpassende menuen til sådanne... UG og plus ti for denne menu som blev nydt med rødvin som kun kan gentages flere gange... Tak for en god aften, middag, service....

Tak, soren C
Anmeldt 9. december 2016 fra mobile enheder

Pæn borddækning. Venligt personale, der dog var lidt sløve til at komme med vand og vin. Maden velsmagende og pænt serveret. Desværre var den ellers velsmagende aspargessuppe til "natmad" næsten kold.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, bomisch
Anmeldt 24. november 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte Søstjernen en torsdag, hvor vi arbejder sent og havde brug for et måltid mad til overkommelig pris. Vi faldt over Søstjernens torsdagstilbud med rejecocktail og wienerschnitzel.
Rejer af god kvalitet. Kæmpestor schnitzel med ærter, brasekartofler smørsovs.
God, kompetent betjening.
Man kan derfor sige at man får lige nøjagtig hvad man har bestilt og betalt for.
Det er ok, men også helt uden finesse eller overraskelser. Det er lidt kedeligt.
Ved bordet bagved fik de alla carte. De gav udtryk for stor begejstring. Så måske man skal satse på det en anden gang.

Dato for besøg: november 2016
Tak, 607bb

Rejsende, der kiggede på Restaurant Søstjernen, kiggede også på

Agerskov, Haderslev

Har du været i Restaurant Søstjernen? Fortæl om dine oplevelser!