“Herre komsammen med fantastisk mad.”
Anmeldelse af Restaurant Søstjernen

Restaurant Søstjernen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. marts 2017

Velkomst med dejlig kold fadøl, en forret som bestod af ekstrem lækker fanø laks monteret med letrøget rejer... Hertil en lille hvidvin der løftede fisken op at en stige mod bedre nydelse. Vi mænd er jo til godt kød, dette fik vi med en lille hale på surf and turf... Restauranten forstod en mands behov og tilpassende menuen til sådanne... UG og plus ti for denne menu som blev nydt med rødvin som kun kan gentages flere gange... Tak for en god aften, middag, service....

Dato for besøg: marts 2017
Tak, soren C

Anmeldt 9. december 2016 fra mobile enheder

Pæn borddækning. Venligt personale, der dog var lidt sløve til at komme med vand og vin. Maden velsmagende og pænt serveret. Desværre var den ellers velsmagende aspargessuppe til "natmad" næsten kold.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, bomisch
Anmeldt 24. november 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte Søstjernen en torsdag, hvor vi arbejder sent og havde brug for et måltid mad til overkommelig pris. Vi faldt over Søstjernens torsdagstilbud med rejecocktail og wienerschnitzel.
Rejer af god kvalitet. Kæmpestor schnitzel med ærter, brasekartofler smørsovs.
God, kompetent betjening.
Man kan derfor sige at man får lige nøjagtig hvad man har bestilt og betalt for.
Det er ok, men også helt uden finesse eller overraskelser. Det er lidt kedeligt.
Ved bordet bagved fik de alla carte. De gav udtryk for stor begejstring. Så måske man skal satse på det en anden gang.

Dato for besøg: november 2016
Tak, 607bb
Anmeldt 15. november 2016 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted at spise og fantastisk dejlig mad serveret af dygtige tjener. Hvis jeg skulle give 5 stjerner, så skulle der tildeles faste borde til tjenerene, således ville det blive lidt mere intimt.

Alt i alt en god oplevelse der kun kan gentages. ;-)

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Maya F
Anmeldt 30. oktober 2016

Rigtig lækker mad,vi fik en super god middag. Fin servering og gode råvarer, så det smagte godt. Vi hyggede rigtig meget

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, TonyRanger2014

Rejsende, der kiggede på Restaurant Søstjernen, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland

Har du været i Restaurant Søstjernen? Fortæl om dine oplevelser!