Anmeldt d. 22. maj 2019

Var der et par dage sammen med venner. Værelser var pæne og rene. Buffet med 3 retter var begge aftener udmærket. Beliggenheden er eminent med gå afstand til gågade, domkirke etc. Jeg kan kun sige god for dette Hotel. Kvinden i receptionen fortjener en stor ros.

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Stranden196
Anmeldt d. 5. maj 2019

vi have en smartbox, og ja fik indtryk af, at vi fik det dårligste værelse de havde på en søndag hvor hotellet var halvtomt. Værelset var rigtig trist og med 2 rigtige dårlige plastik stole. Værelset var slidt og faktisk ikke særlig rent. Morgenmaden næste dag var heller ikke den store oplevelse, men vi havde da restauranten for os selv.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Mette W
Anmeldt d. 25. april 2019 fra mobile enheder

Vi var på Hotel Norden i tre dage op til påsken.
Vi skulle fejre en 80 års fødselsdag, så der dukkede 6 gæster op der skulle overnatte to nætter og 4 gæster mere til kaffe og aftensmad mandag.
Vi startede med kaffe og kage og lagkagen var virkelig lækker og frisk.

Aftensmaden bestod af tre retter.
Forret var en lakseret på blinis som smagte dejligt.
Hovedretten var et lækkert stykke oksefilet, perfekt stegt med dejlig stegte kartofler og en stor svamp og grøntsager.
Dessert var brownie med is og igen var det noget der smagte godt.

Værelset var udemærket og det var et værelse hvor vi mod ekstrabetaling måtte have vores hund med.

Morgenbuffet var god og der var rigeligt at vælge mellem.

Vil godt anbefale stedet og Haderslev er i sig selv en smuk by, men der er også masse at se i området omkring byen. Tag fx en tur ud i Dyrehaven lige udenfor byen og gå en dejlig tur.

Dato for ophold: april 2019
Tak, LasseJuhl
Hanne D, Receptionschef hos Hotel Norden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. maj 2019

Kære Lasse.
Tak for din positive beskrivelse af Jeres ophold.
Det glæder os meget at det levede op til forventningerne.

Anmeldt d. 13. april 2019 fra mobile enheder

Skønt sted. Dejlige omgivelser.fin pris og super morgenmad.
God service, rene værelser. Kan varmt anbefales til par. Var der på forretningsrejse 6 gange, roomservice var god og man føler sig meget hjemme.

Dato for ophold: maj 2018
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Dorte V
Hanne D, Direktør hos Hotel Norden, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. maj 2019

Kære Dorte.
Tak for din positive anmeldelse af opholdet.
Det glæder os meget at vi levede op til dine forventninger

Anmeldt d. 11. marts 2019

Vi var på et Weekendophold m. morgen/aftensmad. Alt var bare perfekt. Super betjening af hele det hjælpsomme og smilende personale. Aftensmaden i form af buffet var alle tiders og morgenmaden havde alt hvad man kunne ønske sig.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Lise F