Anmeldt 24. maj 2018

Pænt og rent overalt !
Blev modtaget med venlighed i receptionen og fik anvist værelse og parkering til bil og cykler.
Værelset var fint og rent.
Dejlig morgenbuffet og ligeledes dejlig aftensmad. Personalet var utrolig venlige og imødekommende.
Vi havde købt en deal og vil gerne besøge stedet igen. Kan absolut anbefales.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsigt over Haderslev Dam
  • Overnattede: maj 2018, rejste som par
1  Tak, Kalanchoe523
Anmeldt 12. maj 2018 fra mobile enheder

Ældre hotel men rent og fint. Blev modtaget med smil og venlighed. Fik en øl på terrassen hvor der ligeledes var god service. Hotellet har en fantastisk placering lige ned til Dammen og i gå afstand til bymidten

Overnattede: maj 2018, rejste som par
1  Tak, MinaSemlali
Anmeldt 20. april 2018

Min mand og jeg har haft 2 overnatninger på Hotel Norden. Vi fik en venlig modtagelse.Vi havde et dejligt værelse, dog ikke med udsigt. Pænt stort værelse, nr 151,med en god seng. God morgenmad, dejlig aftensmad . Meget venligt personale. Fantastisk beliggenhed med udsigt over søen og kort gåafstand ind til byen. Kan bestemt anbefales.

• Overnattede: marts 2018, rejste som par
1  Tak, Ketty S
Anmeldt 12. april 2018 fra mobile enheder

Min mand og jeg er på vej hjem fra et 3-dages ophold på dette dejlige hotel. Vi vil gerne sige tak for et dejligt ophold og vil klart anbefale jer til andre. Super flot beliggenhed, fint værelse, rigtig dejlig buffet både morgen og aften. God service af søde unge mennesker om aftenen, meget smilende og servicemindede, der hele tiden havde blik for om folk eller buffeten manglede noget. Personalet om dagen var hjælpsomme omkring seværdigheder og bykort mv. 5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ herfra

Overnattede: april 2018, rejste som par
Tak, Joli1965
Anmeldt 1. april 2018

Hotellet ligger godt ned til søen, men er meget slidt. Synd det ikke er mere velholdt. Vi havde bestilt et dobbelt værelse, men sengen var 3/4 størrelse, så der var ikke meget plads til 2 voksne personer. Morgenmaden var ok. Jeg har ikke lyst til at komme på Hotellet igen.

Overnattede: marts 2018
Tak, lindan130