“Kongelig behandling og exceptionel mad”
Anmeldelse af iGourmet

iGourmet
Prisklasse: 129 kr. - 1.500 kr.
Anmeldt 6. oktober 2023

Jeg kan ikke understrege hvor lækkert det her sted er! Min kæreste og jeg tog et romantisk smut forbi, helt spontant og servicen var i topklasse! - eksklusiv vin og helt exceptionel mad. Det kan kun anbefales! Alle smagsløge bliver forkælet samtidig med at du føler dig som en kongelig 😍

Dato for besøg: oktober 2023
    • Stemning
Tak, Michelle M

Anmeldt 22. september 2023 fra mobile enheder

Virkelig hyggelig atmosfære. Værterne sørgede for at man følte sig set, og var altid klar til at tage imod bestillinger. Maden var ikke kun velanrettet, men smagte fantastisk.

Dato for besøg: september 2023
Tak, 26thorh
Anmeldt 15. juli 2023 fra mobile enheder

Lækker mad. God betjening. Nok den bedste bolognese jeg nogensinde har smagt. Øvrige ting på menukortet så også rigtigt godt ud. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juli 2023
Tak, Jens S
Anmeldt 5. juni 2023

Vi var bestilte 3 forskellige hovedretter og fik alle virkelig dejlig mad. Jeg valgte selv den vegetariske ret og det var meget friskt og lækkert. Det er samtidig helt rimelige priser.

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Thomas T
Anmeldt 17. maj 2023 fra mobile enheder

Maden var rigtig god og de har et stort udvalg af øl. Jeg fik oksekødet og den ene dessert. De havde alt muligt inden for tjekkisk øl som du også kan få med hjem

Dato for besøg: maj 2023
1  Tak, J3049OFpatrickv

Rejsende, der kiggede på iGourmet, kiggede også på

Har du været i iGourmet? Fortæl om dine oplevelser!