“Færdig med burger King”
Anmeldelse af Burger King

Burger King
Beskrivelse: Well-known fast-food chain serving grilled burgers, fries & shakes, plus breakfast.
Anmeldt 8. maj 2022 fra mobile enheder

Det findes bare ikke noget federe end at komme hjem med sin mad, og så mangler ens egen burger. jeg orker ikke engang at kører tilbage og brokke mig. Ved sidste besøg passede priserne ikke på min bon jeg betalt fuld pris for de 2 whopper til 99,- , jeg er færdig med burger King.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, madsj164
Anmeldt 20. marts 2021 fra mobile enheder

Købte 1 chili cheese burger og 2 for 89 kr Whopper meal og kylling burger. Kun 1 pomfrits med i stedet for 2. Og virkelig forfærdenlig burgere... bare addr.!

Dato for besøg: marts 2021
Tak, 32.766

Rejsende, der kiggede på Burger King, kiggede også på

Har du været i Burger King? Fortæl om dine oplevelser!