“Første og sidste gang!”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 23. juli 2021

22/7 Har spist på Ras for første og sidste gang.bestilte en burger til kr.155, som på spisekortet blev beskrevet lækkert. Det viste sig ikke at holde stik. Stor skuffelse. Bollen var varmet så den var blevet til en tvebakke, bacon stegt forkullet og snoet ind i det sejeste ost jeg har smagt, desudenvar pomfritterne uden salt men med meget krydderi. Min mand fik en stjernekaster, hvor fiskene var pakket ind i alt for panering. Fik dog to gode øl fra Fuglsang.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 68lene_

Anmeldt 18. juli 2021 fra mobile enheder

Deres Stjernekaster (næsten et Stjerneskud) kan virkelig anbefales - gode råvarer perfekt tilberedt. God service. Spiste ude med tre hunde ved bordet, som både blev tilbudt vand og godbidder.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, mikael_boe
Anmeldt 16. juni 2021

Jeg bestilte en alm. kop sort kaffe til 30 kr., men efter at have taget et lille sip af kaffen, stod det klart, at det var noget kaffe, som havde stået meget længe i kolben. Den var bedsk og smagte forfærdeligt ! Jeg overvejede om jeg bare skulle lade den stå og så gå, men valgte at bære kaffen op til baren og meddele, at den da vidst havde stået lidt længe på varmeapparatet. Tjeneren kiggede bare rådvild på mig, så jeg gik derfra. Efter 10 skridt vendte jeg om og gik tilbage og sagde til tjeneren, at jeg syntes jeg burde få mine 30 kr tilbage, for kaffen var udrikkelig. Tjeneren kaldte på sin chef, som kom ud til mig.

Jeg fortalte igen, at kaffen var udrikkelig, og at jeg ønskede at få mine 30 kr. igen. Chefen spurgte så, ‘om jeg havde drukket af kaffen ?’. Jeg svarede, at ja, jeg havde taget en lille mundfuld, og derved konstateret, at den var udrikkelig. Hertil bemærkede chefen, at ‘der er mange som klager bare for at få en ny gratis kop kaffe.’

Så nu var jeg også mistænkeliggjort ! Det skal lige nævnes, at da den første tjener hældte kaffen op, sagde han at jeg bare skulle kalde, hvis jeg ønskede at få en opfyldning. Så jeg forstår ærlig talt ikke chefens bemærkning om de mange kaffesvindlere.

Jeg anmodede igen om at få mine penge retur. Hertil svarede chefen : ‘Det kan du ikke få - men du kan få en ny kop kaffe...’

Jeg valgte at gå derfra med uforrettet sag.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, SussiF3
Ricco J, Ejer hos Ras Gastro Og Malt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2021

Hej SussiF3.

Jeg kan godt huske dig.

Lad os lige holde os til sandheden som er, at du havde drukket hele din kaffe og gået, hvorefter du vender tilbage og ville have pengene retur, idet du ikke mente at kaffen, som vi ellers sælger rigtigt meget af, var pengene værd . Vores kaffe står ikke ret længe i kolben, her i højsæson.

De såkaldte kaffesvindlere som du nævner, er ikke noget du har fra os, det står for din egen regning.

Jeg tilbød dig endda en af vore specialkaffe efter frit valg for at undgå en dårlig anmeldelse, som du jo også sagde vi ville få, hvis ikke du kunne få penge retur.

Hvad mere kan vi gøre?

Mvh Ricco fra RAS

Anmeldt 12. december 2020

Jeg havde fået nogle Smartboxgavekort, og jeg valgte at bruge det ene her sammen med en veninde. Var det ikke fordi jeg ved bestilling havde bundet gavekortet til stedet, så var jeg gået igen.

Jeg formoder at stedet har helt styr på hvor mange og hvor tæt man må være, men jeg syntes vi kom tæt på hinanden. Det er en ting, men at en af tjenerne konsekvent vælger at bruge mundbindet, så det kun dækker munden, det synes jeg virker meget uprofessionelt som situationen er.

Om mad er god eller dårlig er jo altid en smagsag. Vi fik en platte med snitter og ost, og som vi sagde "så fik vi prøvet det" Noget smagte fint, andet brød vi os ikke om.

Fra vi havde bestilt til vi gik op for at betale, var der ingen der viste interesse for om vi manglede noget, eller var tilfredse med maden.

Dato for besøg: december 2020
Tak, BjerggedPaNyeEventyr
Anmeldt 15. oktober 2020

En virkelig dårlig service der bliver ydet på denne café.Vil bestemt ikke anbefale dette sted til nogen.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 623mettet
RiccoJ4, Ejer hos Ras Gastro Og Malt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2020

Hej Mette.

Det er altid rart når vi bliver anmeldt konstruktivt, for så kan vi og andre virkelig bruge det til noget.

Vi er nysgerrig på en endnu mere uddybende kritik fra dig.

Hvad har I spist? Hvad var ikke ok med maden? Hvad gik galt med servicen efter din mening?

Da det er et generelt problem i branchen, at der anmeldes uden at have haft en reel oplevelse, ser vi frem til noget mere konkret.

Mvh Team RAS

Rejsende, der kiggede på Ras Gastro Og Malt, kiggede også på

Haderslev, Sydjylland

Har du været i Ras Gastro Og Malt? Fortæl om dine oplevelser!