Anmeldt d. 16. september 2018

Hotel Harmonien har en rigtig dejlig placering. Det har uden tvivl været et af Haderslev fineste, men det er slidt og kunne godt bruge til en opgradering.
Jeg skulle sove der en enkelt nat. Henvendelse i receptionen, var ikke imponerende. Ingen reel velkomst eller forklaring, hvor jeg kan finde morgenmad dagen efter. Heller ikke ved udtjekning spørgsmål om jeg har nydt opholdet, intet.
Jeg får tildelt et værelse, menen enkelt seng i stue etagen ud mod parkeringspladsen. Meget larmende med biler der kommer og kører, da det er løs perlegrus, bildøre der smækker m.m. Har en lampe lige ud for mit værelse og ingen mørklægningsgardiner, der er så meget lys inde i rummet. Sengen vil jeg antage er tilbage fra 80érne.
Det var fint nok til en enkelt overnatning, nemt da jeg skulle være i byen den nat, men vil ikke booke det igen, med mindre jeg har brug for beliggenheden.

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, 59heidia
Anmeldt d. 22. juli 2018 fra mobile enheder

Venlig modtagelse. Værelse på 1. Sal mod gårdhaven. Lækkert og rent værelse med godt badeværelse. Bruseniche størrelse xxxl. Gode senge. Ligger lige i smørhullet, tæt på gågaden. Der kan muligvis forekomme støj fra glade folk der går forbi. Spiste i deres teater cafe. Super dejlig rødtunge. Stort hotel, men skønt indrettet. Morgenmaden var rigtig imponerende og dejlig. Her kommer vi garanteret igen, når turen går til Sønderjylland.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Bitheide
Anmeldt d. 19. juni 2018

Høfligt personale. Pænt og rent værelse, ikke så stort, men fint til én person. Fint lille badeværelse. Dejlig dejlig morgenmad.
Eneste minus: Jeg havde booket et enkeltværelse med balkon. I stedet fik jeg et værelse i gadeplan med vinduer lige ud til gaden. Ikke særlig rart, 35 grader på værelset, ingen aircondition, masser af larm fra gaden og vinduerne måtte lukkes hvis jeg forlod værelset - eller bare for at kunne sove.

Dato for ophold: juni 2018
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, lone1904
Anmeldt d. 6. februar 2018

Værelset var rent og pænt, men meget sparsomt. Badeværelsesgulvet blev oversvømmet, når bruseren blev benyttet.
Morgenmads sortimentet var fint, men rundstykkerne var meget tørre.
Aftensmaden i resturanter var meget fin. Rigtig god mad og ordentlig betjening. Restauranten pæn og hyggelig.

Værelsestip: Bed om værelse,der ikke ligger i stueetagen ud mod vejen.
Dato for ophold: januar 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, carstenfriberg
Anmeldt d. 30. november 2017

Fin beliggenhed, elendig service, elendige værelser.
Du får absolut intet information, når du checker ind. De vil bare gerne slippe af med dig. Morgenmad? Det må du selv gætte dig til - både hvor og hvornår det er.
Værelset er, ud over at være forfærdelig grimt, også dårligt indrettet. Der er ca. 1-2 stikkontakter langt væk fra borde/seng, hvor man ellers normalt har stik - og de er uden jord. Badeværelset har brune plamager de fleste steder, ingen plads til håndklæder og ingen overflade at stille toiletsager på.
Sengen er hård og fjedret.
Og så bliver du vækket ca. kl 6 af ekstremt larmende personale der har fået den idé, at man gør rent på andre værelser meget tidligt om morgenen. Jeg ved ikke hvor længe ejeren har været i hotelbranchen, men med det personale, så vil jeg gætte på ca. 1 uge. Værelserne er så lytte, at du kan høre ALT der sker. Og personalet holder sig ikke tilbage med at larme med tingene og snakke meget højt, selvom der ligger gæster og sover.
Prisen er dertil ekstremt høj i forhold til hvad du får - du får ikke rigtig noget ud over varme, en dyne og tv-kanaler.
Jeg har sovet bedre på motorvejshoteller i Mexico til 1/10 af prisen.

Værelsestip: Vælg et andet hotel.
Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger