“Lækker tapas-servering”
Anmeldelse af M.A.D

M.A.D

Vi spiste på MAD i Haderslev sammen med vores datter på 7 år. Vi bestilte et tapasbræt beregnet til to voksne og der var mere end rigeligt til os alle tre - og med et barn som ikke er kræsent, blev der spist godt. Maden kom hurtigt og virkede frisk og lækker og alt på brættet var virkelig velsmagende. Tjeneren var meget opmærksom og stedet var indrettet hyggeligt og rustikt. Hvis vi skulle komme forbi Haderslev en anden gang, tror jeg godt vi kunne finde på at kigge forbi her igen.

Tak, KirstineA5

Anmeldt 7. november 2019 fra mobile enheder

Et hyggeligt sted med god mad lavet på gode råvarer og god betjening. Vi besøgte M.A D til frokost og fik henholdsvis tapas og pariserbøf. Det kan virkelig anbefales.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 795birgittew
Anmeldt 31. oktober 2019 fra mobile enheder

Fik en helt fantastisk "dele" tapas, til to personer. Det var i den grad velsmagende. Og der var mere end rigeligt to personer. Kommer helt sikkert igen, hvis lejligheden byder sig. 5 store kokkehuer herfra ‍‍‍‍‍

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Søren J
Anmeldt 30. oktober 2019 fra mobile enheder

Hjemmelavet og friske råvare. Sunde gode, retter og ja deres stjerneskud er simpelthen fantastisk. Prøv også deres tappas tallerken. Du går ikke sulten derfra
Sød betjening og hurtig servering.
Kommer klart igen.

Dato for besøg: april 2019
Tak, melanief399
Anmeldt 13. september 2019

Vi spiste på Dorthes restaurant M.A.D i september 2019
Det var en nydelse fra ende til anden.
Friske råvarer klart udvalgt af en kender.
Tilberedt af kyndige hænder med så megen kærlighed til faget og kunderne.
Hyggelig og afslappende stemning.
Vi kom der igen aftenen efter, her blev vi forkælet med den bedste Osso buco jeg nogensinde har smagt.
Jeg ville tage derind anytime!

Dato for besøg: september 2019
Tak, Cille B

Rejsende, der kiggede på M.A.D, kiggede også på

Agerskov, Haderslev

Har du været i M.A.D? Fortæl om dine oplevelser!