Ny indgang

Lille Vildmosecentret har endelig åbnet den nye indgang. Centret byder på interaktiv læring om... læs mere

Anmeldt d. 27. august 2021
SBoesen
Karpathos by, Grækenland
Engageret, dygtig og vidende guide

Anmeldt d. 23. juli 2021
kennissen1
Kolding, Danmark

Anmeldt d. 27. august 2021

Lille Vildmosecentret har endelig åbnet den nye indgang.
Centret byder på interaktiv læring om bl.a. tørvemoserne.
Du kan stå ved siden af en udstoppet elg.
Der er toiletter, café og souvenirshop.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, SBoesen
Anmeldt d. 1. august 2021

Hvis man tænker på kejserens nye klæder og så overfører dette til Vildmosecenteret så er det samme udkomme.
Varm luft og intet indhold
Hvis entre for at se nogle vildsvin og læse skilte om biodiversitet , fugleliv og hvordan man indretter et vandbad i haven....ja så har fået alt med det der kan ses udendørs
Den indvendige udstilling er det der lige kan løfte det op til en stjerne
Så vores konklusion er 120 kr pr person er mindst 80 kr for meget
En gratis tur i skoven havde været noget bedre

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, fs621
Anmeldt d. 23. juli 2021

Købte en guidet tur i egen bil for extra 30 kr. pr. person, hvilket jeg synes var billigt. 2 timers tur i den nordlige del af mosen med 2 pitstop hvor vi bl.a. så en havørn. Bo Gregersen var en super engageret guide der med humor og vid fortalte om mosen, fonden der står for den og det rige dyreliv der er på stedet. Selve centeret er måske ikke det mest inspirerende, men den guidede køretur var ALLE pengene værd.

Tak, kennissen1
Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Bondefangeri
120 kr pr voksen for at se 13 vildsvin og en masse fortælling om fugle jeg hjemme i haven...Råd - Spild af tid og undgå stedet.!!!

Tak, Lars A
Anmeldt d. 16. juli 2021

Der kommer vi aldrig igen. Vi kunne have set mere dyreliv ved at gå en tur i Utterslev Mose eller en tur rundt om Farum Sø. Alt for dyr entré for at se vildsvin i indhegning der kun kom frem da de blev fodret. Stierne rundt i området var fulde af brændenælder og var temmelig tilgroet så man intet kunne se. Det lille varme og indelukkede indendørs museum står for min ene stjerne alene - der kunne man da se en ud stoppet elg.

Tak, karinaogrunebuggeh