Natur tur

Havde fået et hint om lille vildmose natur og dyreliv, fantastisk stort område med smuk natur gode... læs mere

Anmeldt d. 30. august 2021
janA3747HD
Rødovre, Danmark
fra mobile enheder
Ny indgang

Lille Vildmosecentret har endelig åbnet den nye indgang. Centret byder på interaktiv læring om... læs mere

Anmeldt d. 27. august 2021
SBoesen
Karpathos by, Grækenland

Anmeldt d. 23. juli 2021

Købte en guidet tur i egen bil for extra 30 kr. pr. person, hvilket jeg synes var billigt. 2 timers tur i den nordlige del af mosen med 2 pitstop hvor vi bl.a. så en havørn. Bo Gregersen var en super engageret guide der med humor og vid fortalte om mosen, fonden der står for den og det rige dyreliv der er på stedet. Selve centeret er måske ikke det mest inspirerende, men den guidede køretur var ALLE pengene værd.

Tak, kennissen1
Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Bondefangeri
120 kr pr voksen for at se 13 vildsvin og en masse fortælling om fugle jeg hjemme i haven...Råd - Spild af tid og undgå stedet.!!!

Tak, Lars A
Anmeldt d. 16. juli 2021

Der kommer vi aldrig igen. Vi kunne have set mere dyreliv ved at gå en tur i Utterslev Mose eller en tur rundt om Farum Sø. Alt for dyr entré for at se vildsvin i indhegning der kun kom frem da de blev fodret. Stierne rundt i området var fulde af brændenælder og var temmelig tilgroet så man intet kunne se. Det lille varme og indelukkede indendørs museum står for min ene stjerne alene - der kunne man da se en ud stoppet elg.

Tak, karinaogrunebuggeh
Anmeldt d. 16. juli 2021 fra mobile enheder

Den her oplevelse var nok en af de mest dødsyge oplevelser jeg nogensinde har prøvet. Det eneste man kunne se, da vi var der, var vildsvin. Vi så ikke nogen af de 15 elge som man havde forventet at se. Og så hvis vi havde set elgene synes jeg stadig at prisen blot for at komme ind er ALT for dyrt. Her kommer jeg ikke igen.

Tak, Mabhdk
Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Imponerende indgang og en rimelig indendørs udstilling. Vi forstod slet ikke det udendørs koncept. Der var nogle vildsvin og en masse info om tips til at højne biodiversiteten (dem kendte ungerne allerede) Tag hellere en gratis tur i feks Rold skov.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, 398jes_