Natur tur

Havde fået et hint om lille vildmose natur og dyreliv, fantastisk stort område med smuk natur gode... læs mere

Anmeldt d. 30. august 2021
janA3747HD
Rødovre, Danmark
fra mobile enheder
Ny indgang

Lille Vildmosecentret har endelig åbnet den nye indgang. Centret byder på interaktiv læring om... læs mere

Anmeldt d. 27. august 2021
SBoesen
Karpathos by, Grækenland

Anmeldt d. 16. juli 2021

Der kommer vi aldrig igen. Vi kunne have set mere dyreliv ved at gå en tur i Utterslev Mose eller en tur rundt om Farum Sø. Alt for dyr entré for at se vildsvin i indhegning der kun kom frem da de blev fodret. Stierne rundt i området var fulde af brændenælder og var temmelig tilgroet så man intet kunne se. Det lille varme og indelukkede indendørs museum står for min ene stjerne alene - der kunne man da se en ud stoppet elg.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, karinaogrunebuggeh
Anmeldt d. 16. juli 2021 fra mobile enheder

Den her oplevelse var nok en af de mest dødsyge oplevelser jeg nogensinde har prøvet. Det eneste man kunne se, da vi var der, var vildsvin. Vi så ikke nogen af de 15 elge som man havde forventet at se. Og så hvis vi havde set elgene synes jeg stadig at prisen blot for at komme ind er ALT for dyrt. Her kommer jeg ikke igen.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, Mabhdk
Anmeldt d. 10. juli 2021 fra mobile enheder

Imponerende indgang og en rimelig indendørs udstilling. Vi forstod slet ikke det udendørs koncept. Der var nogle vildsvin og en masse info om tips til at højne biodiversiteten (dem kendte ungerne allerede) Tag hellere en gratis tur i feks Rold skov.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, 398jes_
Anmeldt d. 7. juli 2021 fra mobile enheder

Min storebror og jeg tog turen fra Sønderjylland derop. Udefra LVC’s egen hjemmeside, lød det som om vi kunne få alle de spændende dyr at se. Vi fik set 3 vildsvin der blev fodret i en indhegning. Stierne rundt var der ikke meget at se på, da de jo naturligt om sommeren er tilvokset - dog er de også lavet sådan, at det der kan ses er indhegning, træer og ingen udsigt til heder hvor dyrene bevæger sig rundt. Man får mere ud af sin tur ved at droppe Lille Vildmosecenteret og den dyre entré, og køre rundt i naturreservatet i det offentlige og opleve dyrene på tæt hold.
Vil dog til deres forsvar sige, at det er et skønt sted at tage hen med børnene og få leget lidt på legepladsen. Men det er vidst det! :-)

Dato for oplevelse: juni 2021
1  Tak, jenelitadilla
Anmeldt d. 23. juni 2021 fra mobile enheder

Så først Lille Vildmose centret meget flot udstilling,
så derefter vildsvinene blive fodret, spændende.
Kørte rundt i det spændende Vildmose og var heldig at se bla. 2 havørne og en kongeørn i samne kikkertsigte, mega flot, 2 kronhjorte hunner, 35 traner, 1 rød glente, 2 musvåger og en rørhøg.
Vores dag er redet, en kæmpe oplevelse.
Meget flinke og hjæpsomme personale i Centeret.
Vil helt sikkert komme igen. Kan leve med de åndsvage dyrelyde ved centret.
Dejlig dag med mange gode oplevelser.

Hilsen. Anni og Niels. Juni 2021

Dato for oplevelse: maj 2021