En god oplevelse i Lille Vildmose.

Det var en rigtig god dag vi havde i Lille Vildmose. Først en film om tørvegravning, derefter gik... læs mere

Anmeldt d. 9. september 2020

steenb300
Washington DC, Columbia
fra mobile enheder

Anmeldt d. 9. september 2020

Det var en rigtig god dag vi havde i Lille Vildmose.
Først en film om tørvegravning, derefter gik vi rundt i centret og beundrede udstillingen, så vildsvinene blive fodret.
Så skulle vi have "3 snitter", men det var det fineste smørrebrød- dejligt.
En guidet tur i Vildmosen med Hans Flou, det var den største oplevelse, han fortalte med virkelig indlevelse- Tak for det Hans.

Dato for oplevelse: september 2020
1  Tak, ole h
Anmeldt d. 24. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse. Vi så grågæs, vildsvin, sølvhejre, fiskehejre, skestork, svaner og meget mere. Deres udstilling var også til ug og slange

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, steenb300
Anmeldt d. 18. august 2020

Dårlig oplevelse . Fin natur , men at se elg , det sker ikke. Vi snakke med flere, ingen havde set nogen af de 15 stk elge. Så hvis man selv kører rundt i bil Køer i masse vis, men ikke ellers noget særligt. Så hvis man skal se elge, skal man til lommerne og betale for en guided tur til et par tusinde så kan de finde dem pr gps. Så øv øv og øv . Vi gav 160 kr for at se 6-7 vildsvin ☹️

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, FellowTraveler656479
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde en super dag i lille Vildmose med vores drenge på 6 år og 2 år. Vi fik set mange forskellige dyr inkl. en Kongeørn som var meget højt på listen. Super fedt med en rå natur oplevelser og en helt perfekt guidet tur med Bo. Vil anbefale dette sted til alle!

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Junc1981
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Centeret er en fin lille indflyvning til ture i området. Vi så hverken Ørn eller Elg men havde nogen fantastiske ture i området

Dato for oplevelse: juli 2020
2  Tak, Oberst_Hackel
lillevildmosecentret, Gæsteansvarlig hos Lille Vildmosecentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juli 2020

Hej Oberst_Hackel
Tak for din anmeldelse - og for de rosende ord.
Vi er glade for at I nød besøget på centret, desværre så I ingen elge eller ørne - men vi er glade for I stadig havde en god oplevelse.

På forhåbentligt gensyn.

Venligst Katrine