En god oplevelse i Lille Vildmose.

Det var en rigtig god dag vi havde i Lille Vildmose. Først en film om tørvegravning, derefter gik... læs mere

Anmeldt d. 9. september 2020

Oberst_Hackel
Brønshøj, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 18. august 2020

Dårlig oplevelse . Fin natur , men at se elg , det sker ikke. Vi snakke med flere, ingen havde set nogen af de 15 stk elge. Så hvis man selv kører rundt i bil Køer i masse vis, men ikke ellers noget særligt. Så hvis man skal se elge, skal man til lommerne og betale for en guided tur til et par tusinde så kan de finde dem pr gps. Så øv øv og øv . Vi gav 160 kr for at se 6-7 vildsvin ☹️

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, FellowTraveler656479
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde en super dag i lille Vildmose med vores drenge på 6 år og 2 år. Vi fik set mange forskellige dyr inkl. en Kongeørn som var meget højt på listen. Super fedt med en rå natur oplevelser og en helt perfekt guidet tur med Bo. Vil anbefale dette sted til alle!

Tak, Junc1981
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Centeret er en fin lille indflyvning til ture i området. Vi så hverken Ørn eller Elg men havde nogen fantastiske ture i området

2  Tak, Oberst_Hackel
lillevildmosecentret, Gæsteansvarlig hos Lille Vildmosecentret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. juli 2020

Hej Oberst_Hackel
Tak for din anmeldelse - og for de rosende ord.
Vi er glade for at I nød besøget på centret, desværre så I ingen elge eller ørne - men vi er glade for I stadig havde en god oplevelse.

På forhåbentligt gensyn.

Venligst Katrine

Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig fin tur med guide over radioen i bilen. Meget kyndig og venlig person. Personalet generelt meget søde. Dog ikke helt så meget for de lidt større børn

2  Tak, krydd

Hej Krydd
Tak for din flotte anmeldelse - det er vi super glade for! Jeg giver de rosende ord videre til både guider og receptionspersonale
Og tak for den konstruktive kritik med indhold til de lidt større børn - det er med i de næste planer for området, hvor vi inden for de næste år laver både “Det Våde” og “Det Sjove” område med vandleg og svævebaner.

På forhåbentligt snarligt gensyn.

De bedste hilsner
Katrine

Anmeldt d. 12. juli 2020

Hyggeligt sted med mange dyr og spændene oplevelser, hele gåturen rundt oplever man forskellige ting og forskellige dyr

Tak, Ssnielsen96

Hej Ssnielsen96
Tak for din anmeldelse - det er vi rigtig glade for. Vi håber I kommer igen og får flere vilde oplevelser

De bedste hilsner
Katrine